26 Ekim 2009 Pazartesi

günlükvari


* wakan tanka en sadık okuyucum kendisine teşekkür ediyorum bir kişi bile bu blogu okuduğu sürece blog yaşamaya devam edecek çünkü sanat sanat için değil toplum içindir:)) hehe...

*haftasonu bir düğün bir cenazeye yakın bi şey vardı gündemde önce bi hasta ziyareti sonra cenaze -şimdi ben cenazeden bahsettim diye blogu terkedermişsiniz- ama ölüm de hayata dair ve zincirlikuyu mezarlığının kapısından pazar günü geçerken gördüğüm gibi evet her canlı ölümü tadacaktır

*hücre 2 filmine başladım ve her zamanki gibi uyuya kaldım ama mutlaka izleyeceğim -ilkine bayılmıştım gerilimi de fantastik efektleri de çok etkilemişti- ne zaman çevrilmiş 2.si hiç duymamışım bak -aslında başka bi film izleyecektim tesadüfen buldum bu filmi-

*dün maçı seyretmedim sonucu bile merak etmedim:) tüm futboldöverler buraya lütfen

arka planı değiştirdim yine:)

Hiç yorum yok: