6 Ekim 2010 Çarşamba

Öküze bağlayan adam modu



çok detaylı anlatacağım ve olacaklardan sorumlu değilim
(sen kaşındın depresüf ayusu:P)
bu hikayedeki bütün kişi ve olaylar hatta yemekler gerçektir
sabah evde kahvaltı ediim dedim 3 günlük bi kepek ekmeği köşesi bulup suya batırıp çıkardım yedim, peynir bile yok, zaten öööle uzun vakit de yok, boğazımı yırttı

yazıktır, insan evladıyım olacak iş değil di mi sayın tamagoçilerim:(

öğlene doğru bi geyik dönüyo ben çalışıyom

meğer bekleyen dosya sayısını erittik diye müdürümüz bizi yemeğe götürecekmiş

götürdü, götürmez olaydı, nereye? Yüzevler Kebapçısı'na

yolda atkımı doladım boynuma herkes sanatçı mısın mübarek der, nasıl keyifliyim anlatamam
sofra gittiğimizde domatesli ezme, yeşillikler, yoğurtlu salatalık (cacık diyordu garson), çiğ köfte, tulum peyniri, mevsim salata ve çiğ köfte ile donanmıştı.
derken fındık lahmacun ve fıstık pide(!) geldi
balon gibi şişmiş lavaşların içine hepsini tıkıp tıkıp götürdüm
öküze bağladım evet naapiim lezzetliydi
acı değildi çiğ köfteler 5-6 tane yuttum
sonra külbastı geldi yanında közlenmiş biber ve domatesiyle görmemişler gibi bi yedim bi yedim oohh sefam olsun:P

derken bol cevizli kadayıfla dondurmalı antep fıstıklı helva geldi sıcak sıcak... tereyağında mı pişirdiniz mübarek ne tat o?
masadaki kızlar diyet ayağına yatmışken afiyetle silip süpürüldü

yüzsüzlüğü ve öküzlüğü almışım bi kere ele
yerime geldiğimde bir de ne göreyim:

kızlar bol köpüklü türk kahvemi koydular masaya
gek gek geğirip gidiyom:))

3 gün basit şeylerle geçiştirmezsem kilo aldım gitti:(

sen misin evde kuru ekmek yiyen Allah adamı bööle yemekle çarpar

5 yorum:

Aslısın dedi ki...

uhh, allahtan evde yemek yerken okudum bunu da sadece tüü edepsiz ile kaldı yorumum.

Depresif Ayu dedi ki...

sen var ya oolum öldün sen :D

ben de yeşil ve kırmızı biber dolması (yalancı dolma tabi) ile köz kırmızı biber salatası yedim, fazlasıyla izmirli olduğumu belli ettim yani. ama yarın deliler gibi kebap yemezsem nolayım, çok canım çekti çokkkk. etlere bakarken pavlovun köpekleri gibi oldum sankim :))

Sena'nın Düş Bahçesi dedi ki...

benimde canım gavurdağı salatası istedi şimdi. resimde öyle güzel görünüyor ki.

Berrin dedi ki...

ohhh afiyet olsun :))

Adsız dedi ki...

ay sinir oldum hepinize. karnım aç lan!