6 Ocak 2010 Çarşamba

Kısa kısa...

Benim cephede neler var?
- Şiirim yayınlandı dergide. Koşa koşa gittim Mefisto'ya baktım ki dergi zannettiğim şey 20 sayfalık bir fanzin. Olsun içeriği sağlamdı, bir öykü beklerken iki öyküm eklenmişti. Heyecandı işte, farklı bi... Adınızı bi dergide gördünüz mü? Bi zamanlar da radyoya çağrılmıştım konuşmacı olarak.Çok ilginç deneyimler bunlar.
- Bir arkadaşım da kısaöykülerimi bir dergiye göndermiş bana 5 sayfa ayırmışlar meğer. Bu ayın ortalarına doğru geçmiş sayı bana ulaşacak. Aynı dergide bu ay da bir ya da iki öyküm yayınlanacak.
- Resim yapmaya devam. Yılbaşında iki arkadaşıma resim hediye ettim çok sevindiler. Sürpriz oldu. Benim resim yaptığımı bile bilmiyorlardı.
- Tanrıkent filmini 10 kerede seyrettim. Lan bi insan bi filmin hep aynı yerinde uyuya kakır mı? Kalıyomuş. Şimdi de "Dünyanın Durduğu Yer" aynı akibetle sürünüyor.
- Kendime fıstık yeşili gömlek aldım. Bana yakışıyo naapiim. 43 yaşıma giriceem giydiğim şeye bak.
- Saçlarımı kestirmeye zaman yok papaz kibin olmuşum diyolar.
- Dijital fotoğrafçılığı çok seviyorum. Yine arkadaşım için 3-4 gündür bir sunum hazırladım.
- Bi bankada yüklü bi para unutmuşum:)) haber verdiler. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim ama çok ihtiyacım vardı walla

1 yorum:

The King dedi ki...

Mutluluğuna katılmamak elde değil. Seni tebrik ediyorum. Büyük bir başarı bu. Tarafsız, çıkar gütmeksizin , kendi çabanla, salt beğenildiğin için oradasın. Ah, unuttuğun para olayına ise hem güldüm hem senin adına çok sevindim. Olum acaba senin başka bankalarda da böyle gizli servetlerin var mı diyorum hımm?