11 Aralık 2009 Cuma

KHODA

"Bir kısa film için ne kadar emek harcanabilir?” sorusunun cevabını merak ediyorsanız mutlaka Khoda‘yı izlemelisiniz. İzlerken kendinizi bambaşka bir dünyada bulacağınız Khoda isimli kısa film Reza Dolatabadi imzasını taşıyor. Aslında Khoda, Reza Dolatabadi tarafından hazırlanmış bir bitirme ödevi. Ancak Khoda’yı sadece bir bitirme ödevi olarak görmek haksızlık olacaktır. 5 dakikalık kısa filmin en dikkat çekici yanı her bir karesinin tek tek 2 yılda çizilmiş olması. Yani videoyu izlerken herhangi bir anda durduğunuz kare aslında bir çizim. Üstelik 5 dakikalık filmde tam 6000 farklı çizim kullanılmış. Yazının devamında nefes kesici kısa filmi izleyebilirsiniz.


KHODA'yı izlemek için: http://www.log.com.tr/5-dakikada-6000-kare/


KÜNYE



Sanat yönetmeni Reza Dolatabadi

Senaryo Reza Dolatabadi & Mark Szalos Farkas

Animasyon Adam Thomson

Müzik Hamed Mafakheri

4 yorum:

KatranKarası dedi ki...

Adamlar ne bitirme ödevleri hazırlıyorlar kardeşim >_>

Karamel, şu kelime doğrulamayı bi kaldırsan o kadar mutlu olucam ki :D

kremkaramel dedi ki...

KELİMELERİ DOĞRULAMAK ne yaw? Nerde var o doğrulama? Nasıl kaldıracağım? Kaldırılacak bi yer vardı da biz mi kaldırmadık? bana bir harf öğretenin bin yıl gay'şası oliim:P

kremkaramel dedi ki...

peki bak ben ödevimi yaptım kaldırdım, şimdi senin görevin de her yazdığıma yorum yazmak:P

KatranKarası dedi ki...

OMG, her yazdığına yorum yazarsam :D sende benim "gay'şam" olucaksın ama :D