4 Kasım 2011 Cuma

yaş mı baş mı?/mim kokulu kadınlar

Karakedi girdi mimle arama ve kafamı karıştırdı gitti. Yani mimledi beni kendisi. Ben de atalarımız her ne kadar mim dibine ışık vermez dese de cevaplamazsam arkamdan ağlar diye cevaplamaya karar verdim.

mimin konusu: bir ilişkide yaş farkı önemli midir?

cevap veriyorum: yaş farkı değil baş farkı önemlidir. öyle sevgililer var ki 22 yaşında ama sanırsın 52 yaşında. klasik bir tip. kendisi 42 yaşında ama sanırsın 22 yaşında. (benim değil bi arkadaşımın sevgilisi öyle) çok iyi geçinirler. Bunlar her konuda anlaşır, birbirlerine hayranlık beslerler. 22 yaşında olanı diğerini hoppalıkla suçlar, ağır ol der. 42 yaşındaki diğerinin dinlediği müziği beğenmez, kıyafetlerindeki gri ve bejleriyle dalga geçer. Gelgelelim gül gibi geçinirler. Hem de uyumları yatakta da devam eder. Her gün sıcacık günaydınla başlarlar maille güne. Basit konularda bile birbirlerinin fikrini almak için telefon açarlar, karşılarındakilerinin telkinlerine göre seçim yaparlar.

Görüntüde fiziken yaş farkını yadırgar başkaları ama onlar bunu umurlarına bile koymazlar.

Hiç yorum yok: