26 Aralık 2010 Pazar

Mim'i Roger Moore:)

Ne zaman mimliycekler diye çatlıyordum ki saolsun Depresif mimledi bu konuda:)

2010 yılında mutlu olduğunuz şey nedir?
Öykülerimin dergilerde yayınlanmış olması çok mutlu etmişti beni. Sonra da yeni insanlar tanımak güzeldi.

2010 yılı sizin için nasıl bir yıldı?
Sürprizli bi yıldı:) Tayinle işyerimi ve bölümümü değiştirdim, eşyaları yeniledim. Çok da planlı şeyler değildi.

2011'e nasıl girmek istersiniz?
Son derece sağlıklı, mutlu ve daha az borçla. Geçen yıldan da daha şaşırtsın.

2010 yılında yapmayı isteyip yaptıklarınız ve yapamadıklarınız nelerdir?
Yaptıklarım:
-Blog dünyasında sevilmek ve anlaşılmak istedim ve oldu.
-Çok istediğim televizyonu aldım.
-Tatile gitmek istediğim yerlere gittim.
-Bazı kişilerle arkadaşlık kurmak istedim ve gerçekleştirebildim.
-Öykü yarışmalarına katılmak istedim oldu.
-Bir kitapta yer almak istedim ve başvurdum. Bir şiir antolojisinden de davet aldım.
-Borçlarımı bitirdim (sayılır)
-Kilo verdim
-Bir sürü kitap okudum ve film izledim
Yapamadıklarım ise şöyle:
-Öykü yarışmalarını kazanamadım:))
-Terfi edemedim
-Sporu rutine bağlayamadım
-Huzur'u hala okuyamadım
-Yurtdışına yine çıkamadım

Eğer mimlemedilerse Cem, Serhat ve Sufi İnsan'ı mimleyip çekileyim bakalım kenara, neler olacak...

3 yorum:

B. dedi ki...

Sizin şu "arkadaşlık kurmak istediğiniz kişiler" aynı kişiler değilse ben de Berna değilim. :)

Yaptıklarını bu şekilde okumak mutlu etti beni.

Adsız dedi ki...

Ama ben bu konuda daha önce mimiklenmiştim :(
Sağolsun Bad-ı saba senden önce davrandı, Yanıtlarımı da yazdım :))

kremkaramel dedi ki...

:) çoğunda aracı oldun zaten Berna.