28 Aralık 2010 Salı

can sikintisi:)


Poff! Canım sıkılıyor. Yok mu röportaj yapmak isteyen?

4 yorum:

bad-ı saba dedi ki...

ben olabilirim Karamel herkeşlerle yaptın da bi yapmadın benle yahu.nasıl gerim gerim gerinip kasım kasım kasılıp dertleniyorum bilemezsin.her röportajdan sonra evet beni de farkedecek beni bir gün bulacak diye içim kıpır kıpır olduktan sonra bir tülü cevap gelmeyince kara pardon kahverengi gözlerimi yere dikiyor ve saatler boyunca şizofrence bakışlar atıyorum. neyse bak içimde nasıl yer tutmuş ona göre yapmazsan intihara filan kalkışacağım yani o derece sebebim olma, kendi kendime Allahımdan bulurum ben nasıl olsa:))

kremkaramel dedi ki...

Ay ben seni yerim. Nasıl da üzüldüm bak! Dur ama yaa ben sana teklif etmiştim 2 yıl önce sen o zamanlar kasmıştın sanki.
Ammaa bunlar hiç önemli değil. Hem seninle hem ninenle yapacağım röportajımı:)
Hazırlanıyorum.

bad-ı saba dedi ki...

ama ama ama karamel, o zamanlar daha toydum kusura bakma.valla bak şimdi çok değiştim o zamanlardan bu yana.özür dilerim bunun için

kremkaramel dedi ki...

Affedildin hadi. Sorularını attım mailine.