13 Aralık 2010 Pazartesi

Kendimle Çılgın Röportajlar Serisi


Şurada(http://canisikilanadamingunlugu.blogspot.com/2010/05/kendimle-cilgin-roportajlar.html) daha önce 5. ayda röportaj yapmışım okurken ben bile güldüm. Bu seriye keyifle devam edelim.

- İnançlı mısın?
-Eveet, yoksa sen de mi? Hemşeriyiz desene... Andırıyorsun zaten bizim oralıları

-Kefenin cebi var mı?
-Abi nası gördün yaa, helal olsun. Bugüne kadar kimse çakmadı. Zabıtaya söylemezsin di mi? Gramları koyduğum kefenin altında cep olduğunu...

-Boyu mu önemli işlevi mi?
-Arkadaşına fikir olsun diye derinlik için boy vereceksen boyu:)

-Tutucu musunuz?
-Terbiyesiz!

-Hangi spor dalıyla ilgileniyorsunuz?
-100 mt engelli İğde dalına basma sporu

-Sanat hayatına ne zaman başladınız?
-Hiç unutmam annem beni yıkayacak, 4 yaşında ya varım ya yokum, fellik fellik kaçıyorum. Dedi ki "Bi sosyal sorumluluk projesi var sanat için soyunur musun?" OK dedim.

Not: Fotoğraf temsili(düşman milisi olduğum kurtuluş gününde çekilmiş)dir:P

5 yorum:

bad-ı saba dedi ki...

hehehe tutucu musunuz a çok güldüm:))

Aslısın dedi ki...

ben de tutucu musunuz da koptum yok ben bakıcıyım :)

Depresif Ayu dedi ki...

tutucu musunda koptum.

bu arada fotoya eski platoniğim jack'i koymuşsun ;)

Bilge dedi ki...

Kefenin cebi beni çok güldürdü. :))

Adsız dedi ki...

Harika cevaplar :))
Bu röportajlar serine bayılıyorum :))