14 Aralık 2010 Salı

Fondü Fonbaz oldu!


Mimlendim mi anlamadım. KK, ustupsuz mim adlı yazısının yorum kısmına ebe! yazmış ama, alınayım bari dedim.


Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorsun?
Yeni yıla tapu dairesinde eski yıl, uşak, karısı ve aşığı ile girmek istiyorum.


Yeni yılda neler yapmak istiyorsun?
Ağlamak istiyorum sayın seyirciler ağlamak istiyorum!


Yeni yıl sence ne demek?
Eskitilmemiş işte! Nesini anlamadın ki? Kullanımamış prezervatif gibi.


Yeni yılda ne olsa mutlu olursun?
Merve Berkeden ayrılsa çok mutlu olacağım. Ha saahi dünya barışı ve balinalar filan da vardı.


Yeni yıla dair mesajın nedir?
Yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl bizlere kutlu olsun.


Kimi mimleyeyim? Oooooo! Allahtaaan başlıyoorum kim çıkacaaaak biliiiiyorum. Yine ben çıktım işe bak:P

1 yorum:

Bilge dedi ki...

Fotoğrafa gülmekten, yarı gözü yaşlı yazıyı okudum. Tamam biliyorum yazıyı heder ettim. Yazık oldu. Belki sonra bi daha gelir okurum yine. Gülmekten hiç bişi anlamadım yazıdan. :))))