29 Aralık 2010 Çarşamba

Bad-ı Saba Dokuz Sistem İyi Televizyoone!

Bad-ı Saba, Saba Tümer'le aynı karında 9 ay yattıktan sonra -çok deli yattığı için- Saba Tümer'i uykusunda tepmiştir. Bu nedenle Saba Tümer katır gibi dişlerini göstererek gülerken, Bad-ı Saba katır gibi inatçıdır. (Resimde S.Tümer'e çok benzeyen tek yumurta ikizi Bad-ı Saba'yı görüyorsunuz) Tarihte Tümerler'in uygarlığından bahsedilirken Bad-ı Saba'yı anlatan sayfa kopmuş, yanlışlıkla Fuzuli'nin sayfasına konulmuştur. Bu nedenle Tümerler hakkında bilgimiz Bad-ı Saba'nın anlattığı fuzuli bilgilere dayanmaktadır.

Zaten onu üniversiteye kadar nenesi büyütmüştür. Nenesi, gençliğinde Ayşe Hatun Önal, Nene Hatun, Gevher Hatun'la güzellik yarışmasına katılmıştır. İnanmayanlar Nene Hatun'un feysbuk sayfasından etiketlenmiş resmine bakabilir. Bu arada yarışmanın sonuçları açıklanamadan savaş başlamış, soyunma odaları MKE tarafından silah fabrikası olarak kullanılmıştır. Sosyetik olduğu ortaya çıkmasın diye şive dersleri alan nenesi, bugünkü şivesini bu çalışmalara borçludur.



Hukuk eğitimi "gören" Bad-ı Saba, eğitimi "gördüğü an" dakkasında gidip polise ihbar etmiştir. Böyle müzevirdir yani. Bu nedenle kendisine bi şey göstermiyorum. İnanmazsınız, soruları bile göstermedim kendi tahmin etti de cevapladı. Yok artık diyeceksiniz biliyorum ama çok zeki, çevik ve ahlaksız olduğu için sporcu tipi yok zaten kendisinde. Pantolonlarının arka kısmına annesi lastik dikiyor zaten.

Boş zamanlarında kendisine yapılan iş tekliflerini reddetmek, işe girip-çıkmak, okulu sündürmek, uzaktan sevip bir şey söylememek gibi şeyler yapsa da müzikle arası iyidir.

Bad-ı Saba geçmişte (siz bilmezsiniz Fuzuli döneminde) çıkardığı 45'liklerin remix mi cover mı yapılmasını bilememektedir. Çıkarmış olduğu 45'likler: Just Relax Okşa Patlıcax, Bir Garip Yolcuyum Çamlıca Yolunda, Partly Cloudly Cardinale, Ol Dedin Oldum-Dol Dedin Doldum, Bir Deli Olsam Yüklenip Yağsam ya, Aya Çıktım Ayağına Bastım Yanıbaşımdakinin-Ayıyım Ayı, Köprüden Geçene Kadar Karamele Dayı.
Seninle röportaj yapıcaam ama öğrenci psikolojisinden çıkmaman için sınav sorusu şeklinde olacak. Kendini ünlü sanıp şımarmayasın. Not da verceem ona göre! Yaz bakalım:

1-Bir hukuk profesörü yakından tanıdığı "x" ve "y" ile ilgili şunları yazmıştır ;
Ne x ne de y birbirlerini öldürmeyi düşünmezler ve göze alamazlar
Eğer biri diğerini ağır yaralayacak olsa hiçbir mahkeme ona hapis cezası veremez bu durumu nasıl açıklarsın ?

BS:Burda yetkili ve görevli mahkemeyi inceleyecek olursak muhtemelen Mozambik asliye ceza mahkemesi yetkili olacağından "adam haklı beyler" seslerine kulak vermeli derim ben.X de az şerefsiz değilmiş diyen Hamdinin bu serzenişine karşılık Y yi savunan sonrasında hızını alamayıp tabancasındaki son kurşunu Hamdiye sıkan Cemşittin kurşunun Hamdiye isabet etmediğini görünce "Ha şimdi tezeği avuçla yedik" diyerek kaçmaya çalışırken ayağı kaymış ve başını çarparak oracıkta pisi pisine Niyazi olmuştur.Bundan sonra adını hiç beğenmediğini belirten Hamdi, "senin adın Cemşit değil Niyazi olacak hüleyné diye naralar atarak son noktayı koymuştur. (bi soruya ancak bu kadar saçma bi cevap verilebilirdi.Ama sorulan sorular böyle oluyor bize:))

Otur 0! Sen mezun olamazsın böyle gidersen. Sınavdan sonra odama gel kurtarma sevişmesi ay sınavı yapacağım.

2-Sex and the village'de ilişki olur mu? Eşek erkek olursa gay, dişi olursa hetoro mu olur?
BS:Hımmm valla villagerlar bu konuda çok tutucular ama saman altından da su yürütüyor olduklarını varsayarsak eşek mağdur durumda. Ayrıca eşek de olsa insan insandır ve adam gibi adam sınırları içerisine girmelidir. Hatun kişi olmasını istemezük:) Bu durumda kaçınılmaz sonuç: gay olması.

Eşekte gözün kaldı dimi? Peki bu soruya acıdığım için 5 veriyorum. Eşeği alabilirsin:P

3-Nenen 100 yaşına basınca ne diler?
BS:Nenem daha şimdiden çıtır kadın olmasına ve romatizma dışında bi problemi olmamasına rağmen 101. yaşına girmek istemez. Dileği ise beni bir an önce gözü kulağı görürken, eli ayağı tutarken baş göz etmek olurdu:)

Türk Ceza Hukuku Empati Fasılının C bendinin A fıkrası çok komik olduğundan ve 100 yaşında gibi düşünebildiğinden 10! Ama için geçmiş onu sööliimJ

4-İstediğin halde dokunamadığın şeyler nelerdir?
BS: Ooohoo... neler neler... Öhöm öhöm neyse... Birinin yüreğine dokunamadım,bağlantılı olarak Aşkın kapısının tokmağına dokunamadım. Ha son olarak da şu yaprak dökümünün Ali Rıza beyinin durmak bilmeyen kalbine dokunamadım.kalbini öyle bir sıkmak isterdim ki bir an önce ölsün de dizi bitsin diye:)

Şimdi sana 10 versem olgun erkeklerden hoşlandığın sonucu çıkar. 0 versem ayıp olur. 7 verdim.

5-Toplum içinde yalayarak yürüyebilir misin? (Ne anladıysan o!)
BS: Herkesin içinde yaladığımda damlamayanını istiyorum. Yani evet:)(ne anladıysan o!)

Wayyy! Hocaya laf sokmak ha? Benden zekisin, kabul :11.
6-Boşluk doldurma:
Kalın ve kıllı bir ......diş fırça....m var beni çok ....rahatlatır..........
..penguen.......in büyüğüne bayılıyorum çünkü....üzerine oturup yağlı vücudunda buz üstünde beni kaydırmasını isterim..........
Ah bir....ahşap evi......'m olsa da doya doya .....ahşap kokusunu içime çeksem, hava atsam........
Çok ....tutumlu.....biriyim her .....yere paralar........sokuyorum
Arabada, evde, işte... heryerde ......gülümseyebilirim.......

Evet ......midesin........'e düşkünüm ama sadece dudak tiryakisiyim bea!(ağzım boş durmamalı.Fesatlık yapmayın anladınız işte)

Çılgınlık benim............yanıma gelmez, gelse durmaz, dursa uyumaz, bana düşman.................dır.

Sana 10 vereceğim ama çılgın olacağına söz ver.

7-Sorulara cevap yazmaca
Arkamı dönerim! Bayıra karşı çişin gelse ve yol da yakın olsa ne yaparsın?

Ne utanıcaam be! Topluma açık yerde bademcik ameliyatı yapan çiftler görsen utanır mısın?

Tamamını! Gelmişini, geçmişini, testisinden su içmişini, ayda birisini yılda ikisini mi?

Sadece bi kerecik! Hayatında hiç sigara içtin mi?

Alamam! Yanaklarını mıncırdığımının bir kez condom alabilir misin nalbanttan?

Nalbanttan? Onu ben bile alamam. 10.

8-Adam asmaca:

Bu nesneyi bil bakalım:

Tüyleri var
Uzuun bir şeyi var
Biraz eğri
Karanlıkta daha güzel
Her boyu var ama uzunu daha güzel

BS:tamamen iyiniyetli anlayarak bu soruya zürafa demek istiyorum:)

Asıldın gülüm çoktan... Doğru cevap kuş tüylü bir lambader olacaktı. Ama gidiş yolun doğru: 5 verdim.

9-Milli olsan ne giyersin? Yoksa daha milli olmadın mı?

BS:O kısmına girmeyelim şimdi. Ne öyle o özel hayata dair sorular filan dava ederim bak seni Müge Anlı mıdır nedir o kadına:) Eğer evdeysem hala, bişey giyme gereksinimi duymazdım. Öle bütün malı serer otururdum yani:))

-10! Soruyu tamamen yanlış anladığın için. Ayyıldızlı mayo olacaktı doğru cevap. Yazıklar olsun emeklerime:P

10-Hukuk ve seksin ortak 3 yanı var:
BS: 1)Her ikisi de zordur bel ve kas gücü gerektirir.
2)Her ikisinde de kesinlik yoktur. Bilinmezlik ya da takdir (birinde hakim birinde partnerin)hakkının varlığı söz konusudur.
3)Her ikisinde(n) de mümkün oldukça korunmak gereklidir. Aksi halde başına ne dertler geleceğini sadece Tanrı bilebilir.

Bravo 10!

11-Patlıcanın alternatif kullanım alanları ile ilgili bir tez yaz:)
BS: Bir ergen eline verildiği takdirde ne amaçla kullanılacağını tahmin etmek çok da zor değil. Ama Adem olan şunun bir leziz 'tava güzelini' yapar. Yanına da bir cacık yaptın mı ohhh yemeyip de yatağında koynuna girebilirsin. Ama dikkat et dökme cacığı sonra arkadaşların kamyonu devirmiş diye naralar atabilirler.

Zavallı küçüğüm. Sallanan masanın ayağının altına koyabilir, içindeki nikotini ayrıştırıp sigara üretebilir, rengini ayrıştırıp kozmetik alanda kullanabilirdin oysa... Cık olmadı: 0

12-Paranoyak olduğun bir şeyler var mı?
BS: Başlarda herkesin aleyhime hareket edebileceği hakkında paranoyakça tavırlarım vardır hissettirmeden. Ama sonrasında insanları tandıkça, güvendikçe, perdelerimi indirdikçe süt dökmüş bir kedi gibi olurum:) Agresifim, gompleksliyim...neyse bu espriyi yaptığıma inanamıyorum:)

Seni sevdim dürüstsün! 10. Ama kabadayı ve çirkinsin! Puhahaha kompleksli birine bunu söyledim çok pisimJ

13-Nenen g-string, vibratör ve suspansuvar konusunda ne buyuruyor?
BS: İnsanların dışları ilen yorum yapmak küfre girer neuzubillah. Ama bu mesele dışı aşıp iç mesele haline gelmiştir ve bi iki çift laf söylemek dil hakkıdır. “Deyyuslar mendebur bre melunlar, dedenizin donu varken gidin siz töbe töbe...:)” neyse:)

14-Aşağıdakilerden hangilerini rahatça yapamazsın?
Pisuvara gidip 2 kişinin ortasına girmek
Bir erkeğin gözlerine 1 dakika bakabilmek
Bakayım elin sıcak mı deyip birinin elini avucun almak
Şaka yollu birinin poposuna vurmak
Tuvalette olduğunu bile arkadaşına içeriden cevap yetiştirmek.

BS: Valla aslına bakarsan bunların hiç birini rahatça yapamam ama en çok da yaparken zorlanacağım bir erkeğin gözlerine 1 dk bakmak olur.

Bu nedenle sınavı güneş gözlüğümle yaptım. Korkaklığından dolayı not kırdım:9

15-Sana çok koyan şey ne?
BS: Biriyle tartışma esnasında aklıma o an çok pis bi laf gelmemesi ve o kişiye karşı dut yemiş bülbül kesilmem. Ama sonrasında kendi kendime "şunu da deseydim ulan bunu da deseydim ne döt olurda haaa!" diye mangalda kül bırakmamam ama iş işten çoktaan geçtiği için çok fena koyar.

Bu röportajdan sonra da çok pişman olacaksın okuyup okuyupJ 10’u kaptın yine!

16-Bana ait içinde "harikasın, bitanesin, büyüksün" içeren bir cümle kur. (Yuhh diyom kendime:)))
BS: Bence de, megolamanlığın bu kadarı(küçümseyici bir bakış:))Röpartajların konusunda harikasın, soruların konusunda ise bi tanesin orjinal fikirler konusunda da büyüksün üstad, eli öpülesi adamsın:)

Bütün önceki yarım puanlarını 10’a tamamladımJ

17-Nenen sonradan görme biri için ne der?
BS:Gavurdan dönme:)

Yaratıcı! Sana 0, nenene 10 verdim:)

18-Nenen kitap yazsaydı adı ne olurdu?
BS: “Cep delik cepken delik”, “delik olan tek şey bu ikisi değil” diye de alt başlık koyardı zannımca:)

Kevgir misin be kardeşlik? Acıdım bak 10.

19-Bir dizi çeksen başrol oyuncu kim olurdu?
BS: Komedi filmi çekersem kesin Keyfekeder olurdu.Ondan ala komediyi ve dramı bi arada yansıtacak adam mı var:)

Keyfekederime laf yok! Otur 0!

20-Noel baba başlığı ve sakalını sıyırdığında kim olsa beğenirsin?
BS: Chris Evans olsa fena olmazdı hani ama o kadar da zor beğenen bi insan değilim. Güzel çirkin adı bir, karanlıkta.... Öhöm neyse öyle işte.

Chris’i araştıracağım çirkinse sana 10, güzelse Chris’le bi yere kadar gitçeez... (Ne bakıyosun? Nalbanta gidiceez oolum)

Şimdi toparlayalıım bakalım: Ordan 10, şurdan 5, -10 da vardı, hah hepsini 10 yapan joker puanın, fısır fısır (içimden konuşuyom burda) açıklıyorum: 0! Chris yakışıklıymış çünkü)) Hadi oyalama bizi, hadi hadi hadi hadi oooooff :P Hoşgeldiniyyyaaa, yüreğime...

9 yorum:

Bilge dedi ki...

Eğlenceli. :))

bad-ı saba dedi ki...

ama haksızlık bea.ben düşündüm sen çaldın:)güzel sorulardı Karamel:)zorla da olsa kendimle röportaj yaptırdım ohhh rahatladım bak:)

kremkaramel dedi ki...

@bad-ı saba
İyi oldu sana. Başka aktivitelerde birlikte olacağız 2011'de ama.

kremkaramel dedi ki...

@bilge
herşey sizin için:)varlığım türk bloglarına armağan olsun! :PP

bad-ı saba dedi ki...

bekliyoruz efenim:)

Cem dedi ki...

Harika sorulara, mükemmel cevaplar gelmiş :)))
Her soruda dakikalarca güldüm :)))

Depresif Ayu dedi ki...

karamelcim sen bu işin üstadısın ne diyeyim.

bad-ı saba, yanıtların çok hoş. bazılarında çok güldüm gerçekten :)

bad-ı saba dedi ki...

teşekkür ederim Depresif ve Cem:))

Sena'nın Düş Bahçesi dedi ki...

sonunda başardım :)) ikinizde alemsiniz. çok güldüm, çok eğlendim :) özellikle karamelin cevaplarına yaptığı yorumlar fenaydı :))