1 Ekim 2010 Cuma

Quiz Sonuçları

1)Ebru Şallı'nın göbek adı belli oldu: Berk. Bizim aylardır göbek sandığımız şey meğer bebekmiş ya, 3 gündür de adı belli değildi ya, hah işte bugün belli olmuş Berk:)
Ebru Şallı plates topuyla nası bi egzersiz yaptıysa artık doğum kolay geçmiş demek Bernardom.
2)Romalı Perihan, Roma'ya evlenmeden gidiyor şekerler. Oralarda bi kaç film ve müzikalde oynuyor. Fellini ona Turkish Lokum diyor filan sonra Türkiye'ye dönüyor. Kendi resmi sayfası var.
3)İstanbul'lu olduğu doğru, Ermeni mi bilemeyeceğim.

1 yorum:

B. dedi ki...

Berk. hiç sevmediğim isimlerden. kurbağa vıraklaması gibi. Hele ergen olunca arkadaşları ona "ya boörk ya hadi olum" diye seslenecekler. Bir de e'yi açarak söyleyen yetişkinler olursa.. e'yi açarak söyleyenlerin benim ismimi söylemeleri de beni çok rahatsız ediyor.

Bu turkish delight tanımını duyunca benim hep "sakkın sakkın sakkın ha" diyerek popo sallayasım geliyor. Nez'in kodlaması. Neyse ki beni de "lokumum" diye sevenler var da kıskanmıyorum.

Altta yine bişeyler düşünüyorum bu yüsden çenem çok düştü. Özlemişim bir de seni, bilog muhabbetlerimizi filan.

Günlerdir içimde şu şarkı çalıyor Karamelato "ben de özledim ben de resmin var şu an elimde, sana koşmak isterim derman yok dizlerimde" içimi acılar mı bağladı benim.. dengem bozuldu. Tez toz olsun bernasko.