27 Eylül 2010 Pazartesi

Transparamaparça aşklar ve köpekler

Ne anlıyorsam bu şeffaflıktan... Herşeyimi herkese anlatıyorum bok var gibi. Biraz da kendine bişey sakla di mi? Yok. İlla göstericeem donumu:P Haa? Neyy? Yok size demedim kendimle konuşuyorum. Bu blogu bi'log'macık kendimi gizlemek için açtığımı unutuyorum. İlk zamanlar noktam ve virgülüm bile yoktu. Millet anlıycaam diye k.çını yırtardı. Şimdi? Düzgün kurallı cümleler, cicili bicili konular, komik resimler... Blog tutmanın ana kurallarından biri oysa gizlilik. Bu sayede daha özgür ve rahat konuşabiliyorsun. O zaman özgün olabiliyorsun. Ama yakın çevreme söylemeye başladım bu blogu. Şimdi bööle mel mel bakışıyoz blogla. Ne yazsam diye...

Blogun hası gizemli olan, şööle rüzgara karşı pardüsesini savura savura cigara içer gibi. Ben napıyorum? Sanki amele pazarında cigara tüttürüyorum kader arkadaşlarımla. Ya da mariyuana çeviriyos sanki:P

Ama görürsünüz siz neler neler yazacağım. Ne korkucam be? Şeffalık ayrı transparan ayrı. Acuk transparan olucam. Ten rengi astar olacak içinde ama siz uzaktan şeffaf sanacaksınız. Nihoha! Nevet! Yapacağım bunu. Ben ki canı sıkılan adamım, canım sıkıldı mı her şeyi yaparım. Sanat için soyunabilirim hatta. Sanat ve sanatçının dostu CSA. Başka transparan soyunmak isteyen?

4 yorum:

B. dedi ki...

Geçen sene Ekim'di tanıyacaklar diye nokta ve virgül bile koymayışın. Nokta virgül halayı çekmiştim ben tey tey tey diye :) Bitirse veririm demiştim. Çok güzel günlerdi be Karamel. O zamanlar bloglarda dolanmaya başlamıştım. şu blog işlerinde çok güzel günlerimiz oldu beraber. Bir zeytin bir üzüm yazıların, bir Stanislavlar unutulur mu.. blogunla birlikte geçmişimiz gözümün önünden geçiverdi bir an. duygulanıverdim..

Yakın çevren ne kadar yakın çevren? Bizim tenimizi görmeyen kaldı mı ki ten rengi astar giyoyorsun? :)

Aslı dedi ki...

Helal sana. İnsan hem söylemek istiyor herkese hem de engelleniyorum diye hissedesi geliyor. Ben de gidip geliyorum işte.

The King dedi ki...

Kızlar verdi ayarı sana Karamel. Olum sen acayip bir renksin bu alemde. Hiç kendine kızma. Karamel 4ever!

bad-ı saba dedi ki...

Karamel ben o yüzden yakın çevremden kimseye demiyorum.başka bi blog var onu veriyorum onlara sadece:)