29 Eylül 2010 Çarşamba

Sap Döner Keser Döner Kendi Mimim Bana Döner:)

Berna Sıcakdokunuşoğlu mimlemiş beni. Hem de kendi mimimle... Eh madem mimlemiş yazayım.
Ortaokul döneminde bir tuhafiye dükkanımız var. Ablamla ben hemşire ablalara toka satacağız. Kız tokayı takıp aynaya baktı. "Çok seksi gösterdi" deyiverdim. Televizyondan duymuştum tabii. Tüm bayanlar ters ters bakıp, ablam sıkı bir fırça attı. Hayatımda seksle ilgili ilk kurduğum cümle ile çok utandırılmıştım.
Şimdiki aklımla ne desem olayı kurtarmazdı. Küçük yerlerde tabu bir sözcük yorgan altından başka hiç bir yere yaraşmaz. Ama şu an sorsalar demezdim. Kız seksi filan değildi aabi:))))))

1 yorum:

B. dedi ki...

Terzi - sökük hesabı kendi başlattığın mimi yazmadın, tuhaf olmuş idi. Ayrıca böyle erkek egemen bir soyadım yok iyi ki.

Ah bu ergen rezilliklerimiz :) bu mimde beni en çok keyfekeder çarptı şimdiye kadar.