14 Eylül 2010 Salı

Çıplak Denize Girdim Sevgili Tamagoşilerim





Günler ne çabuk geçiyor değil mi? Bunu uzun süre bloguma post girmeyince anlıyorum. (Bendeki anlayış anca bu kadar napiim) E yeni bir şey yazmayınca sevgili tamagoşilerim gözden düşüyorum. Nerde o bir günde 100-150 kişinin ziyaret ettiği, kolunya şeker verdiğim günler. Ne yazsam okunmuyor. Ne yazsam ilgi çekmiyor. Onu bırak dün soru sordum kimse cevap bile yazmadı. Acaba ilgiyi arttırmak için ne yapmalıyım?



Komik yazsam olmuyor, edebi yazsam olmuyor. İçimden geldiği gibi yazayım bari. Pek daldan dala olacak ama yazayım ananas satayım. (Küfür ediceem sandınız di mi?)



Bayramda Bozcaada'da çıplak denize girdim. (http://ciplak-denize-girmek.istiyor.us/ diye bi site varmış aman yalebbim) Hatta 2 gün hiç duş da almadım. Küçükken arkadaşım konserde yanağımdan falan sanatçı öptü 3 gün yıkamadım demişti. Garip gelmişti.



Küçükken dedim de ben küçükken 5 sene denize girmem yasak olduğu halde 2 kere denize düştüm, bir kere de deniz anası ile zehirlendim. Anlatayım. O sene Ege'yi zehirli denizanaları sarmıştı. Deniz gözlüğü ile toplayıp kıyıya çıkarıyorduk. O gözlüğe zehirlerini salgılayacakları aklıma gelmediğinden bi ara iskeleden yatıp gözlükle denize bakayım dedim ve gözlüğün kenarları yüzümü yaktı.


Yaktı dedim de bi gün anneannemin sobasının minicik penceresinden kuru çam dallarını sokup yakıyorum. Dal parmağımı yakınca elimden attım, muşambaya düşüp yanmaya devam etti. Anneannemden sıkı dayak yemiştim.


Küçükken bacaklarımda annem 3-4 oklava kırmıştır. Olay genelde şöyle cereyan ederdi. Ablamla biz azıp birbirimizle kavga eder, birbirimize karşılıklı olarak manyak-salak-köpek-eşek-öküz-maymun deyip de hırsımızı alamazsak, anneme şikayet etmekte bulurduk çareyi. Sonra karşılıklı blöfler başlardı. Anneme onu söylersen, ben de bunu söylerim filan. Anneme kim gitse anne kızına/oğluna bişii söyle şunu yaptı diye. Git getir şu oklavayı derdi. Küçük bir zafer kazandığını sanan bizler oklava gelince ikimiz birden yerdik dayağı:)


Ne de olsa dayak cennetten çıkma, cennet de anaların ayağı altındadır değil mi sayın seyirciler?

5 yorum:

homeless dedi ki...

cok sevkli birsey
pek seviyorum bende
firsat buldukca yapilmali :))

x-coach dedi ki...

mahfol :)

bad-ı saba dedi ki...

sevgili karamel mahzun olma hiç takip ediyoruz seni.en azından ben...:)sadece ben bugünden itibaren bayram boyunca yazdıklarını okuyamadığımdan hepsine bakacağım.
o dalaşma kısmı bizde de mevcut.kardeşin mi var derdin var:)
ben hiç girmedim çıplak yapabilceğimden de pek emin değilim:))

Sena'nın Düş Bahçesi dedi ki...

çıplak yüzmek güzel bir tecrübe olsa gerek.

The King dedi ki...

Resim baştan çıkarıcı. Bana sorarsan çok doğal bir olay. Ben yapamam o ayrı .