26 Temmuz 2010 Pazartesi

Külodunu çıkarırken parmağının üst tendomunu koparan adam

Neden bahsedebilirim bilmiyorum.Tadım yok pek. Oldukça karışık kafam.Üstelik külodunu çıkarırken parmağının üst tendomunu koparan adam olarak tarihe geçecekken... Kötü haberler alıyorum üstüste. Allah beterinden korusun.

Hozan Beşir diye bir afiş gördüm demin ve araştırdım ki değişik bir yorumu olan bir türkücü imiş. Elfida'nın ona ait olduğunu duydum. Bi ara dinleyeceğim yorumunu.

Son Hava Bükücü'ye gittik dün akşam. Night Shamalan'ın olduğunu film bitince gördüm. Efektler güzeldi ama bi Yüzüklerin Efendisi bi Avatar tadı kalmadı nedense damağımda.

Hasan Ali Toptaş'ın Efendime Söyleyeyim kitabı çıkmış. İlk fırsatta alacağım.

Entre Les Murs/Sınıf filmini izliyorum uyuya kalsam da. Ama bu kesinlikle filmin kötü olduğu anlamına gelmesin. Son derece sürükleyici ve gerçekçi. İnandırıcı ve belgesel havasında.

5 yorum:

B. dedi ki...

O nasıl oluyor? Nasıl çıkarıyordun da üst tendonu kopardın? Tedavisi nasılmış?

Galiba daha uyanamadığımdan entre les murs/sınıf ifadesi bana smurfs/şirinler gibi geldi. 2011 Ağustos'unda filmi geliyor ve ben kiminle evleneceğini merak eden kızlar gibi o filme kiminle gideceğimi merak ediyorum. Ömür, sağlık, keyif elverirse tabii.

Biliyo musun Kıbrıslılar inşallah demiyor. Allah isterse diyorlar. Hoşuma gidiyor öyle söylemeleri.

kremkaramel dedi ki...

Yaf anlatması nası zor:))
mantık dışı geliyo di mi
şimdi şöyle düşün:
külot dar
tenim terli
serçe parmağım dışındaki parmaklarım yağlı
hızla belime serçe parmağımı sokuyorum çıt diye bi ses duyuyorum
ve bi yanma
tedavisi:
çekiç parmak ateli denen bi alet
45 gün çıkmayacak:((
ama ameliyattan ucuz yırtmışım

kremkaramel dedi ki...

annemi hastaneye kaldırmışlar ben parmağımı unuttum:(

B. dedi ki...

E anlattın işte, zor işlerin adamı. Çok geçmiş olsun da..

Annene üzüldüm ya, haberleri ilet bana.

Aslısın dedi ki...

Çok geçmiş olsun, çok üzüldüm. Umarım anneciğin kısa zamanda sağlığına kavuşur.