18 Mayıs 2010 Salı

İtiraf: Yaratıcı Maç Geyikleri

-Takım tutmam. Özde değil sözde GS'liyim. Maçı da seyretmedim zaten. Bi takım şampiyon olunca onlarla dalga geçmem. Buna karşın ince zekaya dayalı yaratıcı maç geyiklerini severim.

-Küçükken TV 5'te açılırdı. 5'e 5 kala oturur mel mel bakardık ekrana. Bi gün Arif'le ders çalışıyoruz. Baktım saat 5. Yine baktık 5 dakika tık yok. Dıııııııııt! O sinir ses ve meşhur daire. Nasıl olur? Bi daha baktım yok. Sonra Arif dedi ki "Oolum saat 3, o gördüğün gün!" Meğer ben gün kutucuğundaki 5'in üzerinde durunca akrep şey zannetmişim:)))

-Bi gün kız arkadaşımı bekliyorum Taksim'de bir büfede. Felaket zevkli bir Türkiye maçı var. Hiç maç seyretmeyen ben büyük zevkle izledim. 8-0 mı ne skor. Spiker bile ağlayacak neredeyse. Sonra kız arkadaşım geldi ona da anlattım ballandıra ballandıra. Yerin dibine soktu beni. Meğer yayın banttanmış ve tarihi bi maçmış, ne biliim:))

1 yorum:

renksiz papagan dedi ki...

tam sizden beklediğim gibi güzel -dogal ve keyifli bir yazı idi. emegine saglık. bir parmak bal caldın agzımıza:)güldümde.