14 Mayıs 2010 Cuma

HÜCUUUM-BOT

Teallaaam! Nerden aklıma geldi şimdi? Adaya o zamanlar 30 Ağustos'ta filan hücumbotlar yanaşırdı. Okulca gezmemize izin verilirdi. Bööle onarlı gruplar halinde filan bi kapısından girer öbür kapısından çıkardık bi subay eşliğinde. Yakışıklı subay, bize gezerken orayı burayı anlatırdı. Sanırım ilkokul 5'te idim. O subay bana tecavüz etti işte diye bitmeyecek yazı merak etmeyin:)) Bu subayların kamarasında bir takvim vardı erotik. Nasıl heyecanlanmıştım. Alı alına moru moruna yan gözle bakmıştım. Ona baktığımı anlarlarsa öldürecekler sanki:)) Galiba kızlar vardı grupta ki o kadar korkmuşum:) Işık hızıyla geçirmişlerdi o kamaradan. Ama hücumbottan çıktığımızda tüm oğlan çocukları o resmi konuşuyordu. Demek bizim hormonların faaliyete geçmeye ilk hazırlandığı zamandı. Resmen tahrik olduğumu ve orgazma benzer bir şeyler hissettiğimi hatırlıyorum yaw. Bak yine allar bastı beni. Güzel anıymış:)) İlkler unutulmaz aabi!

1 yorum:

B. dedi ki...

Çok güzel anlatmışsın :)))))