13 Mayıs 2010 Perşembe

GOOGILLAMADAN MOOGILLAMADAN

1) ELİBELİNDE nedir? Nerede kullanılır?
2)ÇİNTEMANİ nedir?Nerede kullanılır?
3)ELTİELTİYEKÜSTÜ nedir? Nerede kullanılır?
4)NİŞABÜREK ve EVCARA nedir? Nerede kullanılır?
5)TAKATUKA nedir? Nerede kullanılır?
6)ÇÖMÇE nedir? Nerede kullanılır?
7)ÖREKE nedir? Nerede kullanılır?
8)EVREŞE hangi ilimize bağlıdır?
9)TEKEZORTLATMASI nedir?
10)DATTİRİ ile GAKGİLİ arasında ne fark vardır?

(Biraz kazık oldu sanırım:P Dattiri ve Gakgili'yi ben de google'dan öğrendim, itiraf ediyorum:)))

4 yorum:

renksizpapagan dedi ki...

seninle ilgili guzel anektodları ihmal etme.. saygılar...

kremkaramel dedi ki...

@RP
ne gibi?
İtiraf serisine post girmemi mi istiyorsun yani?

Renksizpapagan dedi ki...

edebi yönünü gösteren yada sana ait post lar olabilir.. bu arada 46 DERGİSİNİN 2 SAYISI CIKTI.. bilmem ilkini almısmıydın ama. tavsiyem olsun.

B. dedi ki...

Coştun be Karamel. Çok zor bunlar.

3- elti eltiye küstü bir dantel işi örneği.

8- Evreşe, yolları dar olan evreşe, kütahya'dadır gibi geldi.

9- yöresel bir halk oyunu olabilir mi?

Ne kadar da kendimden emin cevaplar verdim. Dedim boş kağıt vermiyim :)