3 Mayıs 2010 Pazartesi

GEÇEN HAFTAKİ SORULARIN CEVABI

Geçen hafta ünlülerle ilgili soruların cevaplarını paylaşacağım


1-Müjde Ar'ın gerçek adı soyadı Kamile Suat Ebrem'dir. Karizması olmadığı için Ertem abi ona bu ismi bulmuştur.
2-Nezahat Bayram'ın sanatçı kardeşleri Nejla Erol ve Ülkü Beşgül'dür. Cumartesi sabahları artarda sahneye çıkmış olduklarına tanık olmuştum.
3-Gönül Yazar'ın ilk eşi eski gazino işletmecisi ve ses sanatçısı Necdet Yazar'dır.(86 yaşında vefat etmiştir)
4-Türkan Şoray'ın sözlerini yazdığı şarkı hepimizin bildiği Buruk Acı'dır. Kısa bir dörtlük olup, aynı adlı film için bestelenmiştir.
5-Zeki Müren'in sözlerini yazdığı şarkının adı Zehretme olup, özelliği akrostiş olmasıdır. Şöyle ki:
Zehretme hayati bana cananım.
Elemlerle doldu benim her anım.
Kederimle yanıp sönse de canım
İnan ki ben sana yine hayranım
6-Selvi Boylum Al Yazmalım'daki çocuk yıldız Samet'in gerçek adı Elif İnci , babası merhum Bilal İnci, karakter oyuncusudur.
7-Kadir İnanır'ın ikiz yeğenlerinin adı Cevahir ve Hüseyin olup, bir albüm yapmışlar sonradan reklamcılığa başlamışlardır.
8-Nevra Serezli, Nisa Serezli'nin akrabası değildir. Nisa, Metin Serezli'nin ilk , Nevra 2. eşidir.
9-Organizatör Mahmut Tezcan'ın şarkıcı eşlerinin adı Yıldız Tezcan ve Müşerref Tezcan'dır. Müşerref Tezcan ayrıldıktan sonra Müşerref Akay ismiyle sahnelerde boy göstermiştir.
10-Soyadı ile adını ters çevirip kullanan tiyatro ve dizi yıldızımız Rutkay Aziz'dir elbette.

Şu lafları edenler kimlerdir, demiştik:
11-Salak olabilirim ama aptal asla! Asena
12-Lütfen beni o kültürsüz insanlarla muhattab etmeyin.zaten şimdi ultrasyondan çıktım. Ceylan
13-Tuğba Özay'ı alkışlayanlara bakıyorum.büyük bi çoğunluk kadın ve erkeklerden oluşuyor. Ece Erken
14-Annem hakikaten çok kaliteli bir sanatçı annesi. S.Serengil
15-Albümün Fransızca olmasının nedeni, benim şarkıları Fransızca söylemiş olmamdandır. C.Erçetin

Oyuna devam mı?

Hiç yorum yok: