1 Nisan 2010 Perşembe

TELEFON MELODİLERİ KAÇA AYRILIR?(Duyarsam seri devam edebilir)

CINGIR
Hayır, yanlış okumadınız R ile. Bu melodiler hayatta tercih etmeyeceğiniz derecede cıngırdayan abuksubuk seslerdir. Bi de volümü yüksek olur ki mutlaka kimin bu diye dönüp bakarsınız. Gördüğünüz hep aynı kişidir aslında: Zengindir, orta yaşlı bi amca veya teyzedir. Açmadan önce ekrana uzun uzun bakarlar bi de. Gözleri de görmez ya aslında. Sorarsın niye bu müziği seçtin diye, "duymak için" der:)

KEDİ YELLENMESİ
Şimdi, abiciğim bu, sesi kısık tonda çalan  bişiidir. Melodiyi bile tarif edemem. Sessiz diil ama dikkat edin, sadece kısık. Siz hissetmezsiniz o duyar. Senle konuşuyoken bakarsınız "Efendim!" der. "Bi şii demedim" dersiniz. "Yok" der "telefonla konuşuyorum senle değil." Dumur!

UZAYLI ZORTLATMASI
Bu uzaydan dünyaya gelen egzantirik sinyaller gibidir. Ekoludur bi de. Sanırsın kasabanın havalı delikanlısı ara sokaklarda Şavroleyle tura çıkmış. Melodi diildir de sizinle iletişim kurmak isteyen uzaylı viyaklaması sanki. Elini uzatırsın, ben dostum diye "Zııt Erenköy!" yapar.

KERTENKELE KUYRUĞU
Hah işte bu sessizde masa üstünde gıpraşan telefondur. Gıpraşırken can çekişir gibidir. Bi de ekranında mavi bi ışık yanıp söner. Kuyruğun sahibi, kendi kuyruğu olduğunu hatırlar da cart diye kapar ordan. Tezcanlıdır. Çok da gıpraştırtmaz. Ama bu cinsler tuvalete gidince, zıngırdayan kuyruk içinizi eritir, sevabına açar, "naber lan ibne!" diyen kişiye en havalı sesinizle "pardon  ben o diilim" "o şimdi zıçıyo!" dermenin zevki başkadır:)

KLA-Z.K
Bu Nokyanın bildiiniz melodisidir. Adam son model telefon almıştır. İçi bi dünya melodi doludur. Bi dünya da mp3'ü vardır ama I-ı! İlle de o melodi. Takıntılı işte. Nokya sanki cebine para koyuyo onu çalsın diye. Lan kol gibi girmiş işte z.k sana, vermişsin 1000 kaadı telefona, bari hakkını ver! Allaam yaa...

SÜT KARDEŞ
Bu ya hababam sınıfı, selvi boylum yada süt kardeşler gibi eski Türk filmlerinin müziğidir. Ya da yerel bi türküdür. Yöresine göre zurna veya kemençe de olebülüü, daş düşebülüü, ayı çıkabülüü...

HAVALI KORNA
Bu melodi değişkendir. Gündemi takip eder. O gün en çok izlenen pop müzik neyse 9920 gibi bi yere mesaj atılıp alınmıştır. Sahibinin yaş aralığı 13-17'dir. Eğer harçlık almıyosa güzel bi müzik duyunca utanmadan gidip bulütutunuz var mı derler.

DÜRÜLÜRÜ
Bildiin dürülülü diye öter. Hiç havası yoktur. Zaten telefonu da eşi onu arasın diye almıştır. Kendisi kimseyi aramaz bile. Defteri dürülmüş, unu elenmiş, elek asılmış, yer paspaslanmıştır.

KİLLBENİ
Bunu aslında çoktandır duymaz oldum. Resmen ıslık çalıyo işte telefondan. Bi de sesi açık. Siz adamın ağzına bakarsınız ıslık mı çalıyo  diye, bişi yoktur. Çünkü telefon g.tündedir ve ıslık g.tünden gelir:))

HIGGIDIK
Bu bi çocuk kahkahasıdır ama ikiye ayrılır bi para verilip alınan bi de torun/torba gıdıklanarak kayır suretiynen. Büyük plazaların çaycı teyzeleri pek sever.

RABBANİ
Bu Emoşların telefonlarından çıkan gürültülü küfürlü konuşmalı bi rap melodisi gibi bi şiidir (pek anlamam ya) Bildiim duyduum kadarıynan çocuk minibüste onu ısrarla millete dinletip öyle açar. Söyleyen bi zencidir ve yaklarsam zikerim tarzından alttan alttan küfretmektedir. Müsait bi durakta inilir:)

KANARYAM
Bu Diyanet'in imamlarına zorunlu kıldığı bi melodidir. Cami cemaatinden ilk 2 safı da bunu kullanabilir. Cenaze namazında tabut başında kanaryalar bülbüller şakır, merhum tööbe tööbe çeker.

LÖK
Bu melodi kimbilir nedir ama çaldıranın amacı başkadır. Bu ya pintidir ya ergen. Telefon DIT eder kalır. Artık LEB demek ister de duyan Leblebi anladığı için mi bööle kısadır bilemem ama gıcıktır. Çünkü acaba çalsa nası bi melodiydi diye aklınız onda kalır. (Ha bi de adam umumi tuvaletteyse elinde tutar da çalmasına izin vermediğinden LÖK çıkar. Siz de o LÖK telefondan mı tuvalet deliğinden mi geldi anlamazsınız)

5 yorum:

B. dedi ki...

ne olduysa windows bir anda bu blogger yorum penceresinin benim için tehlikeli olduğuna karar verdi. "Tehlikeli diyorum bak, devam etmeni de önermiyorum" diyo bi de diyetisyen ağzıyla. Günde en az 8 bardak su da içiyim mi windows? acaba günlük yorum sınırını aştığımı mı ima ediyor bilmiyorum.

Karamel, bi söylesene sen hangi melodiyi kullanıyosun? :)

Benim kullandığım melodi yok burda.

Şunu da yazıcam windows security beni dışarı atmadan, mesaj geldi turkcell'den. hayatımda böyle garip bi tanıtım görmedim.

"Bebek mi bekliyorsunuz? UCRETSIZ Bebegimi Beklerken paketi ile Anadolu Saglık Merkezi uzmanlıgında size özel tum bilgiler cebinizde! HAMILE yazip 7365e gonder"

Sabır diyip geçiyorum..

kremkaramel dedi ki...

Nokia:))))
Üstelik aldığımdan beri kurcalamadım neler var diye.
Kurcalarken etraf rahatsız oluyo, cins cins bakıyolar.

Biliyomusun abla ben hiç yalnız kalamadım (Küçük Emrah tonlamasıyla okunacaktır)

B. dedi ki...

kulaklığı yok muydu 1000 liraya aldığın telefonun? hakkını versin diye diyorum.

kremkaramel dedi ki...

Telefonum zaten 120 TL'lık pek bi beklentim yok. Iphone'dan illallah diyince 7 gün gittiği için şarjı, bunu aldım. Kulaklığı yok, radyosu yok. Ama babalar gibi 7 gün dayanıyo:) hehe

Adsız dedi ki...

benimki oyalama artık çalıyo bu aralar :)
bide, seninle Moda sırtlarında baktığımız Nokia N90'ı aldım. :))))