9 Nisan 2010 Cuma

Servis Şoföründen İnciler(Abugubi Serisi)

Geveze bir şoförüm var. Kitap da okutmuyor. Ama ilginç şeyler öğreniyorum. Kaçak et kestiğini öğrendim mesela. Artık anlattıkça anlatıyor. Sabahları benden sonrakini almaya gidip bekliyoruz orada. biner binmez anlatmaya başlıyor. Ben de CAMDAN KALP filmindeki Genco Erkal gibi altkültürün dünyasına dalıp şaşırıyorum. Aklımda kalan abugubileri yazmayı deneyeyim. (Geçenlerde yazmıştım hatırlarsanız)

-.... durağında taksici bir arkadaşım var genç, 50 yaşında bir kadınla yatıyor. Amacasının kızına nişanlı evlenecek. Geçenlerde gördüm zayıflamış. Dedim hayırıdır? Abi hiç sorma kadın hiç doymuyor. Gecede 1,2,3,4... Dedim kolayı var. Neymiş? Her seks yaptıktan sonra yıkanmasını isteyeceksin. Bunu ben de kamyoncu bir abiden duymuştum. (Burada Haydar Dümen ciddiyetiyle diyor ki "kadınlarla erkekler farklıdır, erkekler banyodan sonra iştahlanır, kadınlarınki geçer") Hakkaten çocuğu 2. görüşümde çocuk bana dua etti. Ama kadın buna arabalar bilmemneler aldı. Bi kadın da .... durağında var. 50-60 yaşlarında. Kocası subaymış. Kadına teyze ahın gitmiş vahın kalmış ne işim var senle dedim. Doymuyorum ne yapayım dedi. vs vs vs...
.......................
-O zamanlar 18 yaşlarındayım. Bir kız var evimize girip çıkan komşu kızı. Bir gün yolumu kesti ben seni seviyorum diyor. Dedim yürü git! Olmaz öyle şey. Sen kardeşim gibisin. Ama kız fena tutulmuş. İlle de beni al diyor. Seni bir döverim dedim. Ama kızı göreceksin ne kız...vs vs vs...
..........................
-Bizim şirkette bi Nihat var. Bi akşam çıktık içtik içtik ....'da evi olan 2 kadın var. Gittik. Evde bir de *bne var. Karılardan birini o aldı birini ben odalara geçtik. Tam benimkiyle iş üstündeyiz. Nihat'ın aklına bi şey gelmiş. Bi baktım arkamda. Bi döndüm. Nihat çıplak, kaldırmış aleti nah bööle kolum gibi. Oolum o ne? Hööst dedim, çekil arkamdan, şeytan doldurur bu tarafa tutma şunu. Gülüyo. Zaten kadın da görünce "Ay koş koş Serkan burda tam senlik bişii var" demiş. Serkan gelmiş ille de bana da diyo. Sen sıranı bekle demiş. vs vs vs... (Olduıkça etkilenmiş görünüyordu)
............................
-Bizim Hayriş gelemedi gene. Naapsın bu yaşa gelmiş kim yok kimse yok. Kurumuş portakal gibi olmuştur. vs vs vs
..............................
-Artvin'e su sondajı için gidiyorum. Yolda karadenizli bi nine bindi. Ben de götüreyim dedim nereye gideceksen. Bana yatalım demez mi. Dedim nine ne işim olur senle. Ama bi görsen... vs vs vs...

Hiç yorum yok: