2 Nisan 2010 Cuma

SEKS-AND-LEE YİELD-LIAR

DALLAS
Walla oturup da diziyi anlatmaya kalksam ne hafızam yeter ne kelimelerim. Entrika ile özetlenebilen suyunun suyu dizilerin temelini atmıştır. Bu diziden hatırladığım en güzel şey: Lucy ile Pamela'nın seslendirmenleri Meral Babacan ile Gülseren Gürtunca'dır. O yıllarda seslendirme sanatçılarına aşık olurdum. Yüzlerini göremediğim içn çok hayıslanırdım. Bir gün Cenk Koray programına çıkarmıştı da rahatlamıştırm. Bu arada Boby'i seslendiren Alev Sezer'i yine rahmetle anıyorum.

Bayanların ses tonu beni çok etkiler. Hele bir de güzel bir diksiyonla konuşuyorsa. Pamela ile oldukça empati kurabilmiştim bu nedenle. Lucy'nin bir sahnede üstündeki saten sabahlığın süzülerek yere düşme sahnesi kalmış bak aklımda bir de. Elbiseleri de komikmiş şimdi farkettim:) Lucy örgülü saçıyla Türk kızlarını etkilemiştir. Sirk cücesi lafını ilk o zaman duymuştum. JR demişti galiba ona.

Dizide yakışıklı yoktu bi tane bile. Boby varsa da saçlarından ve aşağı doğru olan yavru köpek bakışlarından kaybediyordu. Var mıydı? Yok be olsa hatırlardım. Kesin hatırlardım:D

1 yorum:

Adsız dedi ki...

CR favorimdi.