5 Nisan 2010 Pazartesi

Nefret ettiklerim

Hayata dair, saçmasapan, karman çorman detaylar:

Ortasından sıkılmış diş macunu

Az sonra zaten yapacağım bir şeyin söylenmesi

Aynı şeyin bir daha söylenmesi

Yanlış anlaşılmak

Salataya limon çekirdeği düşürmek, almaya çalıştıkça kayması, araya kaynaması, yerken acı acı o çekirdeği yemek

Paketteki son ayçekirdeğinin acı çıkması

Bokser şortumun sıvanıp akordiyon gibi yukarı toplanması

Okuduğum kitabın bir sayfasının dahi olsa eksik olması

Dalgınlıkla siyah takımın altına lacivert çorap giymek

Bir filmin sonunu görememek

Yanımda kitap yokken boş boş vakit geçirmek (refakatçi olarak, kuyrukta, yolculukta)

Kusacağımı hissetmek

Bir filmin/yazarın adını hatırlayamamak, hatırlayacak imkana sahip olmamak

Basit bir hatamın abartılıp gözüme sokulması

DJ’in saçmalaması/yapaylığı/senaryonun saçmalığı/kötü oyunculuk

Olmadık zamanda şarjımın bitmesi

Yaptığım bir şeyin takdir edilmemesi

Ayakkabı ya da terliğimin içinde böcek görmek

Ya sizin?

3 yorum:

Berna dedi ki...

107 liralık ucak biletinin artı 62 liralık vergisi olması. gidiş-dönüş 340 liralık tutarın 200 lirası bilet ve hizmet bedeli toplamı, gerisi vergi. vaadedilmiş topraklara gidiyoruz sanki.

En olmadık zamanda karşında siyah, parlak kabuklu, antenleri kımıl kımıl oynayan, kıllı bacaklı titrek böcek görmek. Ayy! başka her böceğe bi tahammülüm var ama buna yok. Sinirim oynuyo.

İçimden geldiği için yaptığım bir şeyin, bir iyiliğin, hoşluğun görevim haline getirilmeye çalışılması.

Senin artık bulunduğu yerle özdeşleştirdiğin, oranın ağacı, havası gibi olmuş bir pastanenin, bir kitapçının, bir kırtasiye dükkanının kapanıp yerine zevksiz bir yerin açılmasına şahit olman. içimi kanatıyo.

Kuzenimin köle olarak kaynanasıyla yaşadığı evde yetersiz beslenme sonucu bebeğini emzirirken bile sadece 50 kilo olduğunu görmek, bin türlü manevi eziyet görüyor olmasına rağmen kendi kızı babasından ayrı büyümesin diye o evi terkedememesi.

Ağır kaçtıysa da yapacak bir şey yok, aklıma bunlar geldi an itibariyle.

victor's secret dedi ki...

düşündüm düşündüm aklıma nefret edecek hiçbi şey gelmedi...

nefret kadar yoğun olamıyor benim "sevmemelerim"...

homeless dedi ki...

107 liralık ucak biletinin artı 62 liralık vergisi olması. gidiş-dönüş 340 liralık tutarın 200 lirası bilet ve hizmet bedeli toplamı, gerisi vergi.

buna bende sinir oluyorum bernaaa

ama bircok seyden nefret etmemekte istiyorum
sadece gulumseyip gecebilmek istiyorum
olabilir demek istiyorum

ama en cok isini yapmayan insanlara sinir oluyorum onalri oldurmek istiyorum
katletmek istiyorum
aaaaaaaaaaaa
icimdeki canavar disari cikti