22 Nisan 2010 Perşembe

Doğumgünü

Düşünüyorum. Sana uzaktan kuru kuru ne verebilirim Victor? Akıl verebilirim, benden çok maşallah. Fikir* verebilirim, uyarsa kullanırsın. Boşluğa yazılmış güzel kelimeler, uçurtmalar, düğmeler, zeytinler, hayıt tohumları verebilirim. Güzel günler vaadedemem. Elimde değil. Elimde olan hesap makinesi şu an, o da işine yaramaz. Hesapsız yaşa, ama ne "kitapsız" ol, ne kitapsız yaşa. Sana yarıları dolu bir sürü bardak hediye edebilirim. Bir de boş kısımlarını göstermeyen bir gözlük. Sana yalnızlığımdan bir dal verebilirim. Toprağında çimlendir. Tenhalığında kalabalık eder.

Şimdi sana vereceğim fikirlere* geçelim:

- Gözlerini kapat, derin bir nefes al, içinden ona kadar say ve yavaş yavaş ver
- Pachelbel'in Canon Suit'ini dinle
- Masana bir çay bardağına iğde dalı ıslat
- Simidinin susamlarını biriktirip kuşlara at
- Fantastik bir filme git

Bunları yap bakalım ne olacak ben de merak ettim:)))))))) İşe yaramazsa dövme ama tamam mı?

2 yorum:

öteki adam dedi ki...

Evdeki olanaklar dahilinde;

Nefes alma işlemini hakkıyla yapabilirim.

Canon Suit'i de dinlerim.

Lâkin evde iğde dalı yok.

Simit de yok.

Fantastik filmlerin hepsiniyse yuttum.

Bana özel bir program çıkarır mısın, kremkaramel birader.

victor's secret dedi ki...

KARAMELL!! çok tatlısın =')

nefes tekniğini terapilerde uyguladığımız için biliyorum çok işe yarar =')

pachelbel Canon in D Suit'ini piyanoda çalıyorum ben. Çok severim, kore yapımı My Sassy Girl filminde duymuştum ve aşık olmuştum!

iğde dalını denicem inşallah.

simidin susamlarını biriktirip ağzıma atıyorum genelde ='D

ben sinemaya tek başıma gitmeyi sevmiyorum. gidecek birilerini de bulamıyorum kendi film arşivimle yetiniyorum...


p.s: karamelcik benimle de röportaj yapar mısın ? zira çok modumdayım bu aralar =')