1 Mart 2010 Pazartesi

Reiki

Dün doğumgünümdü. Erken kalktım.5'te. Haha durun heyecandan değil. Kuzeni havaalanına götürmek için. Güzeldi ama. Havaalanında farklı bi atmosfer var. 24 saat ışıkları açık. Akvaryumdaymışsın gibi ya da Truman Show gibi:) Sonra kahvaltıya bi yere davetliydik, sonra da yemeğe davet edildik vs vs... Bunlar sizi pek ilgilendirmez sanırım. Ama gözel bir şey oldu dün.

Reiki ile tanıştım ve uyumlandım. Auramın rengini öğrendim. Şifacı ve medyum olduğumu. Boğaz çakramın kapalı olduğunu ve daha bi sürü şey... Bugünden itibaren 21 günlük reiki diyetime başladım.

2 yorum:

The King dedi ki...

Mutlu yıllar karamel. Senin gibi dünya tatlısı bir adamla karşılaştığımız için çok özel hissediyorum kendimi. Işığını saçmaya devam etmeni diliyorum. Yaz olsaydı sana hediye olarak kıpkırmızı, tatlı bir karpuzun göbeğini hediye ederdim. Favorimdir. Sevgi+saygı+huzur..

bad-ı saba dedi ki...

nice uzun senelere karamel.bu sene boğaz çakranın açılması dileğiyle o halde:))