18 Mart 2010 Perşembe

Marquez ve Sait'i Sana Tercih Ederim Karamel!

Berna, blog alemine ortasından dalanlardan. Isınmak için önce sessiz sessiz okudu. Sonra hafiften yorumlara başladı. Gün geldi bizi coşturdu, gün geldi eleştirdi. Derken yaza yaza kızcağızı öyle kışkırttık ki, doldu bir blog açtı aniden. Ama ne açış… Hızını alamayıp yeni bloglar bile yumurtladı. Bi soba kurdu sıcacık. Sade döşedi blogunu. Yaşadığı ve içindeki sokağın kapılarını açtı bize. Bazen kıyasıya eleştirdi bir şeyleri. 1 ayda kraliçe arı asalaeti, işçi arı çalışkanlığıyla çalıştı. İşin özü ağzına baktırıyor. Hatta ondan ilham alır hale geldim. Kıskandım tamam mı? Mutlu oldunuz mu? İlla söyleteceksiniz. Dedim şu kızdan nasıl intikamımı alırım? Röportaj yapiim de eberek güberek kalsın dedim. (Bu lafı da pek sever nedense…) Yuttu zokayı safım:)

-Berna!

-Yine ne var Karamel?

-Ben seninle röportaj yapmak istiyorum.

-Senin röportajlar bana ağır gelmesin.. Görüyorum sorduğun soruları.

-Sanki tereyağlı iskender yiyceen. Amma kastın. Korkma kişiye göre sorular:) Hotkotür:P Sorulara göz at istersen.

-Allah seni kahretmesin Karamel, bunlar ne??? Üşenmemiş oturmuş yazmış bi de. Bu mu hotkotür?

-Yaw eğlenmek için yapıyos. Ayrıca istersen cevaplama.

-İşime geleni yanıtlayıp gelmeyeni bırakıcam.

-Bak sorunun güzelliğine bak! Sence temel eğitimde hangi ders eksik? Milli Eğitim bakanı olsan ne dersi koyardın?

-Eksik çok, hayatta işe yarayacak şekilde verilmesi kaydıyla hukuk, ekonomi ve kişisel bakım dersleri koyardım.

-(Gördün mü hiç acımadı:P)TV seyreder misin? Kimi görünce "lan sanki ben kazanıyom bu yiyo, o ggadder kıl oluyom şuna" diyosun?

-Seyrederim. Sinir olduğum şey çok ama bu hafif bi röportaj, ben de hafif cevaplar vereceğim. Ailemizin gelini modundaki Songül Karlı'nın, Seda Sayan'a öykünerek bir bitirim delikanlı gibi konuşmaya başlaması sinirimi bozuyo. Fiziğe bakıyorsun, hanımefendi, ağzını açıyo kaçacak yer arıyorsun. Reklamlara, dizilere çıkan Pınar Altuğ'un göğüs çatalını görmekten de bıktım. Tvdeki her türlü yayında imla ve noktalama yanlışlarına da sinirlenirim.

Kadınlar hamamına gittin ne görsen şaşırırsın? Hahamlar hamama gider mi sence? Hayyam hamama karşı mıdır? Ya Çarşı?

Çarşı diyince durucan. Beşiktaş'ı takım olarak da semt olarak da çok seviyorum.


-(Haydaa ben ne soruyom o ne cevaplıyo) Cinsellikle ilgili neyi duyduğunda şaşırmıştın? Şaşı bak şaşır hadi!

-Ensest diye bir şey olabildiğine.

-Amerikalılar sence neyi buldular da bizden saklıyorlar?

-İnsanlığı genlerinden nasıl çıkarabileceklerini bulmuşlar ve bizden saklıyorlar bence.

-Başkasının nesini kullanamazsın?

-Adamına bağlı. her şeyini kullanabileceğim gibi hiç bir şeyini kullanabilirim de. (kullanmayabilirsin demek istiyo ama beceremiyo. Kelime haznesi kıt, cahil işte naaparsın:D)

-Berna dost ortamında nası bilinir? ciddi? kederli? espirili? seksi? sessiz?

-Rahat, başına buyruk, fena inat, koruyan kollayan.

-Düşman ortamında nası bilinir? kinci mdir?

-Kin tutmam ama kimin bana neyi ne zaman yaptığını unutmam. Değerlendirmeye almam gerekebiliyor bazen.

-Hayatı ciddiye alıyor musun? almak mı lazım? kendinle dalga geçer misin? noolur canım çekti ben de geçiim mi?

-Kendi hayatımı, sevdiklerimi çok ciddiye alıyorum. Kendimle çok ciddi dalga da geçerim.

-Nereye gitmek istiyosun? neden gitmek istiyosun? heey ufaklık, sen kaça gidiyosun? iyi gidiyosun, bööle devam et!

-Farklı sebeplerle Selanik, Elazığ, Diyarbakır, İshak Paşa Sarayı'na, Hatay'a, tantuni, cezerye, künefe yemeye Mersin'e, kebap ve bici bici yemeye Adana'ya, orada çok huzurlu olduğum Bursa'ya gitmek istiyorum. Zamanı gelince hepsine gideceğim.

-Çoktan seçmelilere geçiyorum:
elinde sihirli bi değnek var(farzetki best model of blog elemelerindesin, hepimiz sana bakıyos,puhaha) 3 şeyi değiştirmen gerekiyor neyi değiştirirsin acilen?

-Başbakanı ve kabinesini Türkiye tarihinden silmek, insanlığın kıl-tüy sorununu bitirmek ve herkesin her konuda emeğinin karşılığını layıkıyla alabileceği bir sistem kurmak isterdim.

-Tostunu yedin otel odasındasın, ne bekliyorsun? a)beni b)hesabı c)2. tostu

-Hiç sevmem o kızı. onun yaptığı hiç bi şeyi yapmak istemem.

-Diyete başladın ve ben de tuttum karşına 3 şey getirdim ballandıra ballandıra yesem (çok pisimdir) hangisini dayanamaz yerdin? a)patates kızartması b)kremkaramel c)dondurma

-Hiç diyet yapmadım, istediğimi yerim.

-Yorum sorusu: Pubizm nedir? Bilmiyorsan yaratıcılığını kullanıp bize bunun ne olduğunu bildiğine inandır haydi.

-"Pubic tüyleri fetişi"

-Çok paran olsa ne yaparsın? Sırayla yaz bakalım beğenirsek veririz belki para:)))

-Bu geberesice okulu bırakıp İstanbul'a döner, okulu orda tamamlardım.

-Pisboğaz mısın boşboğaz mısın? 40 katır mı 40 satır mı? Katrana mı bulayayım karamele mi?

-İkisi de değilim.

-Çoktan seçmeli

İmkanım olsa şunlardan birini beslerdim:
a)kedi b)köpek c)suaygırı d)panda e)uğurböceği

-Köpek beslerdim. Ciddi ciddi düşündüm ama hayvan benimle helak olacak yollarda. Bir de bir selde yangında insan ölünce öldü diyolar da hayvan ölünce neden telef oldu diyolar? O da ölüyor, neden 5 kişi ve 10 koyun öldü demiyolar? Bir de bu bahar ilk gördüğüm uğurböceklerinin ikisi de ölüydü. Üzüldüm çok.

-İmkanım olsa şununla tanışmak isterdim:
a)RTErdoğan b)F.Özpetek c)K.Karamel d)T.Seleck e)Tarkan

-İmkanım olsa Gabriel Garcia Marquez'e giderdim uçarak. Sait Faik'le tanışmayı çok isterdim. Burgazada'ya gitmeyi de çok istiyorum bak.

-Son olarak tüm genç kızlara ibret olsun diye ne söylemek istersin?

-Kendi geleceğinizin önüne kimseyi geçirmeyin. Görüyorum ki senin beklediğin kadar eğlenceli olmadı.

-Yok canım, gayet iyidi.

(Hehe madara oldu. Oooh! Okumayın onu artık. Hiç güzel yazmıyor.)

6 yorum:

B. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
The King dedi ki...

Çocuklar olay olmuş bu röportaj. Karamel bu işi iyi biliyor. Helal olsun Karamel. Yalnız Berna'da şöyle bir hava var; Hani Hülya Avşar Özcan Deniz'e sormuş " Askerde cinsel ihtiyaçlarınızı nasıl gideriyordunuz?" diye. Özcan'dan bomba cevap gelmiş; "Senin resimlerine bakıyorduk" Diyeceğim şu ki; Bu kız yaman Karamel, hemde çok yaman.

Tekrar tebrik!

The King dedi ki...

Çocuklar olay olmuş bu röportaj. Karamel bu işi iyi biliyor. Helal olsun Karamel. Yalnız Berna'da şöyle bir hava var; Hani Hülya Avşar Özcan Deniz'e sormuş " Askerde cinsel ihtiyaçlarınızı nasıl gideriyordunuz?" diye. Özcan'dan bomba cevap gelmiş; "Senin resimlerine bakıyorduk" Diyeceğim şu ki; Bu kız yaman Karamel, hemde çok yaman.

Tekrar tebrik!

B. dedi ki...

düzeltsin yarın, bi de öyle bakalım. Şaşkın Karamel.

Kim kalıyomuş eberek güberek? :))

Senin bana yapacağın, benim sana vereceğim röportaj bu kadar olur. Hayırlı uğurlu olsun.

B. dedi ki...

Başlığı beğendim bak.

Güzel oldu böyle.

Adsız dedi ki...

ahah koptum ben buna, karikatürler cevaplar. Sanki sokakta bernaya giderken yağışan magazin muhabirleri gibisin karamel :D
çok hoşuma gitti :)