24 Mart 2010 Çarşamba

KARANLIK KORKUSU(Öykü)

Sevgili günlük,

Bugün işbaşı yaptım. Çok mutluyum. Berke'yi bir görsen çok seversin. Hiperaktif. Çok çılgın bir şey. Benimle gurur duyuyor. Gerçi sadece iki kişiye bahsetti benden ama bahsederken gözlerini görecektin. Ailesinin haberi yok bu arada aramızda kalsın.

Sevgili günlük,

Aslında parçası olduğum grubumu seviyorum. Sevmediğim kapalı yerde kalmak. Günler çok sıradan. Oysa ben görmek ve görülmek istiyorum. Tamam sabit bir görev olabilir işim ama gezmek de istiyorum. Üstelik aynı yerleri de değil, çok değişik coğrafyaları...

Sevgili günlük

Kapalı yer fobim olduğuna kesin inandım. Geçen gün Berkecan beni serbest bıraktığında televizyonda gördüm, başka ülkelerde pekala da serbestçe dolaşıyor akranlarım. Hayır terfi gibi kısa vadede büyük hedeflerim filan yok, yerimi de seviyorum ama ilk günden beri herkesten saklıyor Berke beni. Onunla en kısa zamanda konuşmalıyım.

Sevgili günlük

Bugün Berke çok üzgün. Konuyu açamadım yine. Tuğçe'den ayrıldı. Biraz zaman...

Sevgili günlük

Sana çok da sık yazamıyorum ama sanırım istediğim oldu. Berke'ye bir şey söylemedim ama çok değişti. Daha sosyalleşti. Eskisi gibi tek eşli değil. Barlara takılıyor. Kulağına fısıldadığı kızlara benden bahsediyor. Birlikte eve geliyoruz. Tanışma faslı falan... Bilirsin işte, klasik şeyler...

Sevgili günlük

Sıkıldım. Her gün başka biri. Bizimki yoldan çıktı iyice. Ben Tuğçe'yi özlüyorum. Karanlık, bilmedik yerler bana göre değil. Berke sevebilir ama ben sevmedim.

Sevgili günlük

Bugün doktora gittik. Korktuğum başıma geldi. Sanırım işime son verecek Berke. Çünkü sağlığı tehlikede. Sana son defa yazıyor olabilirim. O kovmasa da zaten ben istifa ediyorum. Sanırım ikinci ele düşeceğim. Umarım biri benim kıymetimi bilir. Artık peniste değil, kaşında olurum belki birinin. Hoşçakal.

2 yorum:

insaat_bul@mynet.com dedi ki...

kısa kısa anlatım güzel

Berna dedi ki...

Allah'ım!!

Kremkaramel'den başka kimin aklına penis piercinginin öyküsünü yazmak gelir?

İkinci eli de mi oluyormuş???