10 Mart 2010 Çarşamba

İpekçe

İPEKÇE filmini izleyen var mı? Oldukça özgün bi senaryodur ve ikiyüzlülüğe çok iyi bir örnektir. Hani neredeyse DOGVİLLE'in bir Türk Köyünde geçeni diyebiliriz. Fırsatını bulan mutlaka izlesin. Filmde ipek gibi uzun, lepiska saçları olan ve nereden, niçin o köye geldiği bilinmeyen bir kadına prenses gibi hürmet edilir. İlerleyen günlerde kadının saçının peruk olduğu anlaşılınca neredeyse taşlanarak kovulur. Bilge Olgaç ve Perihan Savaş'ın güzel bir çalışmasıdır.

Niye anlattım bunu? Aklıma komik bir şey geldi. Bir gün bir firmaya gittim. Yeni şirket merkezi yapılmış. Efendime söyleyeyim güvenlikler, sekreterler, bekletmeler, bekleme odalarında plazmalar, devasa ağaçlar vs derken patronun yanına geçtim.Aa bi baktım ortalıkta şımarık bi kız çocuğu, ardında da beline kadar lepiska sarı saçları olan bi İpekçe. Meğer kız patronun kızıymış, o da bakıcısı. Yalnız o an uyanmamıştım ama 2. gidişimde kızın başında türban görünce ilk gördüğüm saçın türban olduğunu anladım. Taşlaya taşlaya kovdum dermişim:P

Hiç yorum yok: