9 Mart 2010 Salı

hoptirininam

yağmur-çamur günlüğü:
yağmur yüzünü gösterdi. yağsın berekettir. gerçi fazlası felakettir. ama su varsa hayat vardır ve bütün kadınlar çiçektir.  homeless uyarmıştı bizi. işte çamur yağdı dün. çamurla oynamayı severim. çamurdan adam yaptım ben vaktiyle. sanki örtmen bize çamur nedir araştırın gelin ve herkes çamurla ilgili bi cümle kursun dedi.

samimiyet
samimi bir arkadaşım yok benim. varsa da ben samimi değilim demek ki. gelmeli-gitmeli, yemeli-içmeli bi samimiyettten bahsediyorum. yalnızım ben. yalnızlığı severim. ama kalabalık bir çevreyi özlerim.bunun biadı var mı? balıkların çelişkili karakterine mi verelim?

kağıt helva
kağıt helvasını yiyorum elif şafak'ın. zaman zaman boğazıma duruyor. eski romanları kırpıpı kırpıp deneme yapıyorlar. diğer yazarlara da önerelim. orhan pamuk'un nesi eksik?

bi gün annemlerle boğaz köprüsü trafiğinde yıldız kavşağındayız. annem dedi ki ne çok pencere süngeri alıyor insanlar! anne onlar kağıt helva dedim. çok güldük:))

arap kadrinin sırrı
aga! ben tekstil işine giriceem. yılbaşında Victoria's Secret defilesini görünce aklıma geldi. Markam da hazır: "arap kadrinin sırrı". tüketici kitlem de bear'lar olacak. hüyoop Coach! kime diyom?

Hiç yorum yok: