26 Ocak 2010 Salı

Kırmızı Başlıklı Yazı


* Pansexuel'in blogunda yazdıklarının şokundayım hala... Gülecek, güldürecek halim yok. Ama anlatmak da lazım. Dün ölenyum demiştim. Al sana ölenyum:(

* Bir öykü yarışmasına daha katılıyorum bugün bakalım. 1 hafta uğraştım. Umarım emeklerim heba olmaz.

* Benim ressamdan ses seda yok:((

* Spora iyice ağırlık verdim. Haftada 2 kez 1.5 saat yüzüyorum. Sanırım 2,000-2,500 m filan kulaç atıyorum. Pazar günkü çok keyifliydi. Yüzerken dışarıda kar yağıyordu usul usul. Çıkınca şezlonga uzanıp pazar gazetelerimi de okudum, iyi geldi.Bu arada soyunma odasında yine şu yapılı yüzücüye denk geldim. Duştan çıkıp giyindi.

* Dünya Sinemasının Ustaları diye bir kitaba başladım. Serviste her sabah bir ustanın sinematografisi okuyorum.

* Bu aralar hayatımda sinema var daha çok. Haneke'den sarsıcı bi film Cached-Saklı. Meyl Streep'ten Doupt-Şüphe aklımda kalan ve iz bırakan filmler. Tavsiye ederim.

* Yeni bir blog açtım ama sadece edebi ve edepli kimliğimle.

* Benim üniversiteye kadar hiç karda resmim olmadı:( 1.si yağan kar tutmazdı. 1.si çevremdekilerde fotoğraf makinası yoktu. 3.sü bir gün hem kar yağdı, hem makina vardı. Avlumuzda toplanıp yere çömeldik. Ben acıyla ayağa fırladım. Sacayağı nasıl derler:)) popoma battı. O resimde benim kafam yok:(

* İşimde terfi beklentim yine başka bahara kaldı:(

* Resim yapma isteğim azaldı. Çok üzülüyorum ama böyle:(( Kafamda değişik fikirler, mizansenler oluşuyor ama başına oturamıyorum. (Belki de "başına" oturmak lazım:))

* Çakma iphone almayın. Kafasına buyruk. Bazen inadı tutuyor açılmıyor. Çalma melodisi de tek:( (Bihterinkiyle aynı. Böğğk)

Hiç yorum yok: