13 Kasım 2009 Cuma

hüyoop


hastayım diyom yaw ölsem kimsenin umurunda diil neyse yarın işe gidiyorum hadi gözünüz aydın domuz gribi diilmişim domuz gibimişim görürsünüz siz fırtına gibi esiceem

laptopum kırıldı tamire götürdüm astarı yüzünden pahalıymış

haa bu arada yeni bi film izledim: MOON bilim kurgu çok beğendim eğerilginizi çekerse ay, astronotlar, klonlama filan izleyin öööle olağanüstü efektler ve kalabalık bi kadro beklemeyin ama

heey blog sen bilmiyosun nihayet spor salonu ve yüzme havuzunu hayatımıza soktuk düzenli olarak yani umarım bişii çıkmaz pek gelen giden yok ama bugün yakışıklı ve yapılı bi çocuk geldi soyunma odasına yüzücü tipi vardı, kıskanmadım diil vücudunu neyseki hastalık nedeniyle 2 kilo vermiş gibi hissediyorum umarım sporla da devamı gelir

şimdilik bu kadar hadi bye

Hiç yorum yok: