22 Ekim 2009 Perşembe

daldan dala ve ben



Yaa reklam yapsam beni asarlar mı? amaan kim ne derse desin ben bu kanalı seviyorum ve -ola ki bilmiyorsanız diye- adını yazacağım hatta internetten dinlemeniz için linkini de vereceğim:


http://www.radyovoyage.com/ 107,4'ten çıkıyor ayrıca konuşma yok reklam yok (yoksa birazcık var mıydı ama demek ki rahatsız etmiyor) saçmalayan yok dinlendirici müzikler...dünya müzikleri... zaman zaman etnik müziğe dönüşüyor bazen mistik rahatlatıcı kitap okumak için ideal deneyin bence


Eğer radyomu açmamışsam chansonlarımı dinliyorum iphone'umdan -havamı da atarmışım- iğrencim durun yaa hemen kızmayın beni tanıyın diye yazıyorum bunları bu paragraftan bilmeniz gereken sadece Fransız Chansonlarına olan tutkum




bi de gereksiz bir detay sabah her zamanki gibi acele çıktım C.Dickens'ın Bir Noel Şarkısı'nı bitirmiştim ve ince bir kitap aldım adına bile bakmadan kütüphanemden geçen gün bitirdiğim O.Wilde'ın öykülerini almışım servise binince bi açtım şok neyse ki işyerimdekiğ çekmecemde hep yedek kitabım vardır o yüzden bir kaç kitabı birden aynı anda okuyorum


daha önce okuduğum Yüzbaşı Corellinin Mandolini'in yazar taptığım yazar Louis Bernieres'in Kanatsız Kuşları var çekmecemde şimdi ondan devam edeyim gerçi bu kadar kalın bir kitabı yanımda sürüklemek de zor oluyor çünkü sabahları servisle geliyorum ama akşamları 3 minibüsle gidiyorum:(( ille de okumak istediğim için sarsıla sarsıla elimde koca kitap biraz zor oluyo ama napalım konsantre oldum mu hiçbiri rahatsız etmez beni

(aslında şu kapağı eklemiştim ama baktım blogumun renklerine uymuyor kırmızı diye sağ üstteki kapağı koydum)


bi öykü yarışmasına katıldım 2 ay önce sonucu ise 2 ay sonra belli olacak çok merak ediyorum ne zormuş beklemek yaw öyküm bilimkurgu iddialı mıyım evet ama birincilik de sürpriz olur:)) ikinciliğe fitim bak ona göre sevgili jüri üyelerim


izleyici sayım beşe çıktı yaşasın beni sizler varettiniz sağolun varolun demiyceem yeter dağılın:)))



not: şimdi etiketleme yaptım da bu yazımda ne çok şeyden bahsetmişim yaw genelde konu bulmak zor gelir


bi de ben bi edebiyat sitesinde yazıyorum ve imla kurallarına riayet etmeyi çok severim ama bu blogtaki temel kural(ım) kuralsızlık o yüzden mecburen katlanacaksınız

noktalama işaretleri imla kuralları düşünce akışımı yavaşlatıyor naapiim:(

Hiç yorum yok: