24 Şubat 2011 Perşembe

Rezalet Dizboyu

Absolut mimledi beni. Daha doğrusu kaşındım. Küçükken yaptığım rezillikleri deşifre etmeliymişim.
Aklıma gelenleri sayayım bakalım:

-Kuran Kursu'nda 10.30'da yarım saat ara olurdu. Ben çocuklara ayaküstü senaryo yazar oyun oynatırdım. İşte kız istemeye gelen aile aslında diğer kızı istiyordur filan. Böyle şeyler.

-Bir kız bana vurup kaçmıştı bahçeye, uzun süre kovaladım. Kızmıştım. Kız tuvalete yönelince fren yaptım ama fayda etmedi kafayı yardım:)

-Kalenin altında gizli geçit vardı oranın hazine odasına açıldığı söylenirdi. Oraya girerdik elimize mum alıp. Oysa aslında kanalizasyon sistemi idi. Dizlerimiz filan batardı.

-Şehiriçinde küçük bir çamlık vardı. Ağaçtan ağaca geçerdik. Ağacın tepesinden yoldan geçenlere kozalak atar saklanırdık.

-Bir keresinde arkadaşım komşunun ziline basmamı istedi. O hep basarmış. Meğer onların da canına tak etmiş. Şikayete gelmişlerdi.

-Sokaklar parke taşı döşeliydi. Ne zaman elimize sivri bir metal geçse taşları sökerdik uğraşa uğraşa. Çöp toplamaya gelen belediye görevlileri söylene söyle yerine koyarlardı.

Serhat'ı mimliyorum onun gibi uslu bir çocuktan bi şey çıkacağını sanmıyorum ama bakalım...

1 yorum:

ABSOLUT - eklektik dedi ki...

sen şimdi bunlara rezillik mi dıyorsun, cici çocuk seni:=) sanırım blog alemınde benden rezıl çocuk yok:=)

teşekkür ederim yanıtladıgın için:=)