5 Ocak 2011 Çarşamba

Yeni blogumuz hizmete açılmıştır!


Vatana millete hayırlı olsun!
Serhat, öykü yazıyormuş. Ben de yazıyorum. Dedik ne yapabiliriz. 3 sen koy, 3 ben koyayım bi blog açıp köşeyi dönelim. Yok öyle değildi. 3 kelime sen söyle, 3 kelime ben söyleyeyim 6 kelimeden öyküler üretip blogta yayınlayalım. Olur mu olur dedik. Hatta ilk öykülerimizi yazdık. O tema buldu, ben önsöz yazdım derken baktık ki blog çıktı ortaya:
2 KALEMŞÖRLER!
İlk haftanın kelimeleri şöyleydi: "virüs, zevzek, taarrüf, bilet, keşkek, susak"
İlk izleyicimize susak veriyoruz:P

3 yorum:

Depresif Ayu dedi ki...

ilk izleyiciniz ve yorumcunuz olarak susağımı istiyorum adrsime :)))

kremkaramel dedi ki...

Verceem ben sana verceem bi bıyıklı susak:)

Depresif Ayu dedi ki...

bıyıklı?

istememmmmm. boşveriniz :))