31 Aralık 2010 Cuma

Hayat Erkeğiyle Yeni Yıla Girelim!


Hayat Erkeği, 1999 krizine kadar başka bir adla mutsuz bir hayat yaşamış, kriz zamanı Hayati Erkeçi olan adını mahkemeye başvurarak değiştirmiştir. 2003 krizinde tadilat nedeniyle gittiği ucuzluk sürecinde bit pazarında anılarını satarak köşe, aklına geleni attırdığı Twitter'da tık manyaa, kendi anılarıyla önce kendisi coştuğu için de osbir bağımlısı olmuştur.


Sürü psikolojisinden nefret eden Hayati evden kaçmış, geri dönmeyip, halkın arasında gidip gelerek yalama olduğundan kendini İstanbul'da kazığa bağlamıştır. Fazla uzağa gidemeyen Hayati, sabahları ofisoğlanlığı, öğlenleri blog yazarlığı yapmakta, akşamları evsahibi saklambaç oynayıp, geceleri Late Night Parizien Pavyon'unda Şarlo kılığında striptiz yapmaktadır. Bir gece sarhoş kafayla "hayat bana neden koyuyosun" adlı şarkısını mırıldanırken kulak misafiri olan Serdar Ortaç'a bestesini kaptırmış, bu ona daha da koymuştur. Çünkü misafir diye ağırladığı Ortaç hem şarkısını hem anılarını çalmıştır. Ama olsundur. İçinden hep söylediği gibi onun adı Tosundur ve okuyana kosundur.


Hayati okkalı ve cukkalı küfürvari sözcükleri serptiği blog tarlasından geçen koyunlardan koyun vergisi almakta, vergi ödemeye yanaşmayan kurtları hemen kapmaktadır. Dilinden korkanlara doğal olarak hayret etmektedir. Çünkü Ona göre "g.t ve s.k" organlarımızın tıbbi lakabıdır. Feriştah’ın iştahını açan Hayatirkee, osbir çekmediği zamanlarda boş kalan parmaklarıyla hayat hakkında derin yorumlarda bulunup bizleri şaşırtmaktadır. Ne? O 10 parmak klavye bilmez mi? Aman Tanrım yoksa... yoksa o cümleleri jetskiyle mi yazmıştır?


1-Biliyorsunuz 2010 yılında büyük sorunlar yaşadık ülkecek. Gündem aşağı yukarı karamsardı. Ben de genel bi sorunumuza değinip görüşlerinizi alacağım. Kilodun araya sıkışması problemi nolacak hocam? Yok mu bi çaresi?


Madem sürekli araya sıkışıyor, kilodu çıkarıp sorunu çözelim. Hatta bundan sonrada hiç giymeyelim. Zaten varla yok arasında bir şey.



2-Patenti sana ait bir küfrün var mı? Küfür için idman yapar mısın? Tekniği var mı? Gelişine mi vuruyorsun? 90'a çakmayı nasıl beceriyorsun? (Dur bi dakka önlem aliim, sen konuş ben dııııııııııt'a basıyorum)



Yok ya öyle küfür için de antreman yapacaksam, öliyim sizde bende kurtulayım daha iyi. Ayrıca artık o makineye basıp durma, bozucan masraf olacak.



3-Sahneye çıksan Huysuz Virjin olur muydu senden? Senden ne olur sahi?



Sahneyi sevmiyorum, arkada işler çevirmek bana daha iyi geliyor. Kendimi her başarılı erkeğin arkasındaki ibne gibi görüyorum.



4-Paranın a.q.bilseydin ne yapardın? Çalıştır libidonu:)


Bele kuvvet deyip, prezervartif kullanmadan gece gündüz ammına koyar dururdum. Malumunuz hepimiz parasızız çoğaltmak lazım.



5-Osbir dışında ne gibi tatmin yolları var? 31'e kadar sayı saymayı bilmeyenler ne yapar? Tatmin edici bi soru olduysa ohhhhhhhh de anlarım:P


Valla osbir dışında henüz tatmin yolum yok. Bazen saksafon çalıyorum, ama herkesin saksafonunu ağzıma almadığım için oda pek olmuyor hatta ay'da güneş'te bir saksafon çalıyorum diyebilirim.



6-Lan şunu bi yataa atsaydım dediğin biri var mı koçum? Çekinme nası olsa atamyıcaan:P


Enrique Iglesis var. Şaka falan değil cidden aklımda o var. Zaten o adamı gördüğüm zaman Allahın bana çok çok büyük haksızlık ettiğini düşünüyorum. Ama Allahın benim için de, başka bi planı olduğuna inandığımdan ses etmiyorum. Bakalım planı neymiş, bekleyip görücez.



7-Fazla osbirin zararları neler? Bu konuda tez yazabilir misin?



Fazla osbirden dolayı bi ara, s.kimin derisi soyulur gibi olmuştu, ama onun dışında bir şey yok. Bide osbir çektikten sonra s.kim iyice hayata küsüyor, böyle nerdeyse içine kaçıyor. O zamanlar s.kim ortadan kaybolduğu için bende hayata küsüyorum, yemekten, sütten kesiliyorum. Bide ben osbir çekmeye planlı başlamadığım için hooop bi anda asılıveriyorum. Tabii asılırken yanımda peçete ve bilumum şeyler olmadığı için etrafı bayaa kirletiyorum. Sonrasında temizlik çok uğraştırıyor. Bu durumun önüne veya arkasına geçmek için, bu işi de planlı yapılmasını salık veriyorum.



8-Seni neyle kandırabilirler?


İçten bir bakış, sıcak bi öpücük veya samimi bir sözle rahat kandırılıp g.tü parmaklanabilen biriyim. Yeterki kandırıldığımı çaktırmayın, eğer çakarsam varya, o kişinin anasını avradını s.kerim ve benden sonra kimse s.kemesin diye anasının a.ına ( ay pardon vajisına diyecektim elimden kaçtı) beton dökerim.



9-Yanlış anlar mısın? (Hayır anlıyorsan sana bi yanlış söyleyeceğim) Neyi yanlış anlayabiliten var?


Valla çok salak biri olduğum için (bknz: saf değil salak) her şeyi yanlış anlayabilirim. Hatta anladığım yetmezmiş gibi, dinlemeden bilmeden kavgasını bile ederim.



10-Marifet: kaldırabilmek mi indirebilmek mi?


Marifet kandırabilmektir.



11-Şimdi içine bakıcaaz:


İçime bakman için sanırım, başını götüme sokman lazım.



12-Bi gün mutlaka alacağın şey ne?


Alabilir miyim bilmiyorum ama, bi evim olmasını çok istiyorum. Sobalı falanda olsa olur. Yeterki başımı sokucak bana ait bi evim olsun.



13-Alınca acı çekmekten korkmayacağın şey ne olabilir?


Enrigue Iglesis 'in s.ki.


14-Hayatında gördüğün en büyük şey ne?


Ya bi rus gay porno yıldızı vardı, gördüğüm en büyük "şey" onunkiydi. Adamın ismini şimdilik hatırlıyamadım. Sana zahmet sen bul, soyadı muhtar falandı sanırsam.


15-Görünce noldu?


Noolcak dilim tutuldu. dil atmaya kalkışsam boğulur ölürüm diye düşündüm. Mübarek yarrak değil, adamın 3üncü bacağı gibi bi şeydi.


16-Bir kalıp sabunla naapabilirsin?


Patatiiiizzz baskı falan yaparım her halde.



17-Porno için mi sanat için mi soyunursun?


Parayı bastıran herkes için soyunurum.



18-Noktalı yerlere attır: (ay hiç attırmadım)



.....başımı çıktığım yere.......... sokasım var.



Göbekli olsun .......ne olursa olsun...............................


......paranın..............'ın kalını makbuldür. Hayır yani .......ihtiyacım...........için.


Kestaneyi çizdirmek ...........iyi pişmesini falan filan sağlar. Buda ..kutuplarda aşk yaşamaya......benzer.


İyi ki ........az..................mışım yoksa harbiden hayat erkeği olurdum lan!



19-Gay barda ne yapılmaz?


Kişiye bağlı. Sıçmadığı müddetçe her şey yapılabilir.



20-Sanal sohbette birini tanımak için soracağın en güzel soru dizisi ne?


Sanal da konuşmayı sevmiyorum. Ordaki konuşmalar çok gereksiz geliyor bana. Fikir paylaşımı, bir konu hakkında tartışma olursa severim, yaparım. Yoksa tanışmak için falan sanalı sevmiyorum. Çünkü insanlar sanalda olmak istedikleri gibi davranıyorlar, oldukları gibi değil.



26-Ne tür erkeklere kıl olursun?



Eskiden olsa, kırıtkan olanlara kıl olurdum. Ama artık erkeği bırak kadınlara bile kıl olmuyorum. Sanırım yaşlanmanın işaretleri bunlar. :((( bak dertlendim şimdi.



22-Alt kattaki evsahibi teyze Cinderella'nın meleği olsa, senin için ne yapsa beğenirsin külkediciği?



valla kadın daha ne yapsın, bi beni doğurmadığı kaldı. Ay ölürüm ben ona. Canımdır o canım.



23-Canın sıkılınca ne yaparsın? Yaptıktan sonra geçer mi onu yaptığın için canın daha da mı sıkılır?



uyuya kalmak için osbir çekerim.



24-Geleceğinle hesaplaştın mı? (Ne o öyle geçmişinle hesaplaştın mı geyiği:P) Bahşiş bırakacak mısın? Beklentin ne?


Ne geçmiş ne gelecek hiç biri şu an sikimde bile değil. Ama anlık şalterlerim attığı zaman ikisinede saydırmaktan geri kalmıyorum.



25-Sence "pornoval" ne demektir? Bizi öyle bi kelime olduğuna inandır. Ne? Yoksa öyle bi kelime hakkaten var mı?


Pornoval: Porno yıldızlarının her yıl, dünyanın belli bir yerinde toplanıp kutladıkları festivale denir. Bu yılki pornoval, amerika'nın bi ilçesinde kutlanacak. Ana teması "at sikine konmuş kelebek etkisi" adını taşıyor. Festivale monika lewinsiki, bill klindon, arnold şalvarlagezer, corc puşt, julia roberts cafee, johny köküne kadar deeple, tom kro'z, bırus bitlis, nicole kid-man ve kılı bill katılacak. Ben de şeref konuğu olarak katılacağım.

4 yorum:

Serhat dedi ki...

bayıldım :)) zaten hayat erkeğini de takip ederim :)) süper bir röportaj olmuş :D

B. dedi ki...

Röportajı okumayı bitirdiğimde her yanım atmık içinde kalmış hissine kapıldım.

Bir şey eksik bu röportajda, galiba Hayat Erkeği keyifsiz veya mutsuzdu.

Ya tam yeni yıla girerken okumuş olsaydım... Allah korudu.

Sena'nın Düş Bahçesi dedi ki...

hayat erkeğiiii,
o pornovalda julia robertsın yanındaki koltuğu isterim, ayarlayıver :)

Hayat_Erkegi dedi ki...

@Serhat madem bayılıyosun, dur para yapıştırıyım =))

@B. evet biraz keyifsizdim valla, nasıl da tanıyosun beni varya

@Sena sen yeterki iste. Hatta garanti olsun diye, hem sağ, hem sol koltuğu boş tutacağım =))