17 Aralık 2010 Cuma

Google'lamadan Cevapları


-Yasemin Baradan seramik sanatçısı Ümran baradan'nin kızıdır.
-Yasemin Baradan'ın annesinin gerçek adı Jasmin Miroz'dır.
-Hüseyin Baradan Yasemin Baradan'ın dedesinin kardeşidir.
-Anayurt Oteli'nde Serra Yılmaz'ın pişirdiği yemeğin adı kaçamaktır. Ömer Kavur Serra hanıma rolü teklif etmeden önce kaçamak yapabilir misin diye sorduğunda, (kaçamak? sapık mısın lan yatacak mıyız gibisinden bakıp) ne cevap vereceğini bilememiştir.
-Zebercet'in bıyığı yoktur (ama filmde kendisi de bilmez var mıdır yok mudur)
-Zebercet'in sinema sahnesinde üstü kapalı bir eşcinsellik göndermesi vardır.
-Anayurt Oteli gerçek hayatta Denizli ilinde (Nazilli'de) eski bir oteldir.
-Gece Yolculuğu filminde Zuhal Olcay , Aytaç Arman'la seviştikten sonra başucu komidininden spermlerini silmesi için bez çıkartır. Şok olmuştum:)
-Aytaç Arman'ın gerçek adı Veysel İnce'dir. Hiç karizmatik değil!

CEM'i kutluyor yeni interaktif yarışmamızda görüşmek üzere diyorum. Kahve'leri kaydediyorum:)

4 yorum:

Depresif Ayu dedi ki...

Şuna bakar mısın. Sen Cem'e torpil geçiyorsun itiraf et. Baktım yanıtlara, 1 tane bile bilememiş ama tebriği de almış yani. Ben 2 tane bilmişim hiçbir şey yokkkkk.

Dağıtırım uleyynnnn :)))

kremkaramel dedi ki...

Sen kopyadan yakalandın geçen gün. Mimledim seni. Ağzınla 3 kuş tut onadan sonra gel.:)))

Depresif Ayu dedi ki...

bu bölümde hiçbir şekilde kopya yoktu bi kerem. resimli sorularda da google veya benzeri birşeye de bakmadığımı hemen belirteyim.

gönlümü alman için 1 büyük tabak ekstra kıtırlaştırılmış galeta ve grissini yemen gerekiyor :))))

kremkaramel dedi ki...

Hatır için çiğ güllaç bile yerim ne diyosun:)