15 Aralık 2010 Çarşamba

Bahane çok... Ama çözüm de...

Lise sona kadar tam gaz ama küçük bir kasabadaki sınırlı okul kütüphanesindeki kitapları okudum. Üniversite hayatım boyunca çok okuyamadım. Belki 10, en fazla da 20. İş hayatında 3-4 yıl yine okumadım. Kendimce bahanelerim vardı:
1-zaman yok
2-kitaplar pahalı
3-konsantre olup okuyamıyorum
4-klasikleri bile bitiremedim zaten bu saatten sonra okusam ne
5-kitaptan soğudum gibi...
Sonra dedim ki, bu bahaneleri ortadan kaldırayım bakalım okunuyormuymuş:
1-Bir çanta aldım, yanımda hep kitap taşıyarak, yolda, kuyrukta, parkta, cafede okudum
2-İkinci el, arkadaşımdan ödünç ya da korsan kitap aldım
3-Kolay okunur kitaplar, kısa öyküler ve mizah dergileri aldım
4-Eksiklerimi gidermek bir çok yazar hakkında bilgi almak için Antolojiler, Seçkiler okudum
5-Kitaptan soğumamak için kitap okuyamadığım zamanlarda gazete ve dergi takip ettim, ağır romanları yarıda bırakıp bir yandan da kısa öyküler okudum
6-Şu aşağıdaki ışıktan alarak akşamları servis minibüsünde okumaya başladım. Sadece 3 TL. Üstelik kıvrılıp küçülerek fazla yer kaplamıyor. Hafif,esnek. Pili günde 1 saatten 365 gün gidiyor(muş)
Evet size gelelim! Bahaneniz ne?

5 yorum:

kremkaramel dedi ki...

Yukarıdaki lamba bu adreste 3 TL
( http://www.tahtakalecenter.com/WATTON-WT081-KITAP-OKUMA-LAMBASI-pid-30.html) , ben Praktikerden 4 TL'ye aldım sanırım.

Adsız dedi ki...

evde yokuz :)

kremkaramel dedi ki...

saylanmaaaazz:(

Adsız dedi ki...

Elektrikler kesilmişti ondan şeyedemedim :))

Adsız dedi ki...

Kör oldum! xD