22 Haziran 2010 Salı

Nası yaa?

"Dünyada tecavüzün en yaygın olduğu ülke olarak da bilinen Güney Afrika'da tecavüzcülere karşı “dişli kadın prezervatifi" geliştirildi." 2 gündür bu haber başlığını düşünüyorum. Tecavüzcüyü prezervatif mi durduracak? İyi de tecavüz edecek adam niye prezervatif taksın ki? Kadın zorla mı takacak? Bu ne mantıktır anlamadım:(  Kanamalı Kongo Kenesi gibi tıbbi müdahale olmadan çıkarılamıyormuş. E bu kısmı tamam da. Takmaz kardeşim taak-maaz!

Bizim basınımızda aşağıdaki resim kullanılmadı. Araştırmacı gazeteci CSA buldu ve bloguna koydu:)) O bir dildo. Elinde tutan da bilim kadını. Yanlış anlaşılmasın. Bilimsel olarak, tıbbi yardım olmadan çıkarılamayacağını anlatıyor basına.

Bu prezervatifi icat ederken şundan etkilenmişler: (Kongo nehrindeki kaplan balığı)

5 yorum:

x-coach dedi ki...

onu bayan tampon gibi takıyomuş karamel. pipisini sokunca adam takılıp kalıyomuş. çıkaramıyomuş bi daha :) ameliyatla alıyolarmış :)

pippi haşmet dedi ki...

Evet karamelcim, onu kadın takıyor. Öyle bekaret kemeri gibi duruyor kadında bu.
Ama sorun şu ki bu aletciğe takılan pipi bu zımbırtıdan ancak ve ancak ameliyatla kurtuluyormuş.
Bizimkilere göre bir şey değil mesela bu. Adım çıkar diye tacizi bile anlatamayan Türk kadını, hastanelerde kepaze olamam der takmaz bunu.

B. dedi ki...

Bir de düşünsene Karamel, bu dişli kadın prezervetifi adamdan operasyonla çıkarılana kadar yapışık kalmamız lazım! Benzetmek gibi olmasın ama tecavüz eden adamla bir tarafımızdan yapışmış olacağız. Adam o can acısıyla, hastaneye gidene kadar kadını 40 kere keser. Yararından çok zararı olur diye görüşümü de bildiririm.

kremkaramel dedi ki...

Hayır hayır B. Kadından ayrılması operasyonla değil. Erkekten ayrılması için operasyon gerekiyor

B. dedi ki...

Ben sandım kadından da çıkmıyor.

Herhalde bir tarafını dişli prezervatife kaptıran tecavüzcünün o dakkadan sonra kendi derdiyle uğraşacak olduğu öngörülmüş. Canı çok tatlı olan erkekler canları yandığında çok da agresif olabildiklerinden kadın yine güvende değil. Bizim kendimizi başka koruma yolumuz yok. Her daim "run Forest runn"