28 Mayıs 2010 Cuma

Seks İtirafları

Benim hiç oyuncak ayım olmadı biliyo musun amca? Bi tane ayı gibi kocaman bi bebek vardı. Ama kılları yoktu. Adını ablamla Funda koymuştuk. Asortik bi isim mi sandık neydi kimbilir. Kim almıştı Funda'yı bize bilmiyorum. Gerçi bana değil ablama alınan bi hediyeydi ama ben de oynuyordum sanırım. Ayağımda salladığımı hatırlıyorum mal gibi:)

Fundanın bacakları yoktu. Bereket, kollarını don lastiği ile bağlamıştık içeriden. Elleri ile oral seks yapabilme ihtimali vardı. Göğüsleri fazla belirgin değildi. Ama uçları kabarmıştı. Tedavi olacak para biriktiriyordu belki. Diğer oyuncaklar arasında bi kurşun askerle yatıyordu belki de. Ya da kaybettiğimiz ayağı bulup biz yokken onu dev bir penis olarak kullanıyordu. Göz kapaklarından biri ise takılmıştı. Sanki bi yönüyle orgazm taklidi yapıyordu. Muhtemelen biz uyurken yattığı kurşun askerlerle orgazm olurken kalmıştı öyle. Ya da yalan söylediği için çarpılmıştı.

Funda'nın cinsel organı da yoktu ama onun kız olduğunu düşündüren kısa saçları vardı. Belki de Funda travesti idi. Özel hayatını çok sorgulamadık ama ona türlü işkenceler uyguladık. Bir kere hep kadın kıyafetleri giydirdik, hatta başına yemeni bağladık. Kezban muamelesi yatık resmen. Muhtemelen hoşuna gitmiştir lavuğun. Ama konuşmazdı pek. Belki de diş biliyordu bize. Sonra bir gün gürül gürül yanan sobanın kapağını açıp başaşağı tuttuk. Ten rengi plastik kafası yamuldu. Bir nevi estetikti ama anlamadı bizi. Sadistçe bi fantaziydi. Mazoşist değilse biz napalım yani? Biz de sıkıldık ondan. Bizden sonraki bi çocuğa verdik herhalde.

Hiç yorum yok: