19 Ocak 2010 Salı

GİZLİ ODAM


Burası benim gizli odam/Bu kapının eşiğinde keşfettim ilk öpüşümü/İsmi lazım değil biriyle.
Çok sonra filmlerden öğrendim/Yürek yüreğe değil/Dudak dudağa/Kuru kuru öpüşmeyi…

Bak, tam şu pencerenin eşiğinde/Ağladım arınmak tesellisiyle/Kırk tövbe tesbihi elimde/İlk büyük günahımı işlediğimde.

Odamın ilk rengi çocukluktu/İlk ihanetimden sonradır bu/Utanç kırmızısı rengi/Sırıtır alttan çocukluk/Çok değil, arada bir…

Burası benim gizli masam/İşte bin ayıp fikirli çekmecelerim/Kilidimi sanal bir odada/Sahte bir düşle takas ettim

Dağınıklık için kusura bakma!/Ve ne kadar yalvarsa da çekmeceden/Çığlık çığlığa fantazilerim/Sakın açma!

Gizli odam burası benim/Akıllanmadı bunca yıl/Kendine güveniyorsan/Buyur! Şu paslı anahtar senin.

Okuluna kaydettim tecrübelerinin/Eti; senin, kemiği; benim

2 yorum:

*ĞĂŶŶŐŔ* dedi ki...

çok güzel..
çok hemde..
kalemine yüreğine sağlık..

SeRiOuuS dedi ki...

hoş